ایمان شریفی متولد سال ۱۳۶۴ عضو باشگاه کوهنوردی آرمین بندرعباس می باشد و از سن ۲۵ سالگی این ورزش را آغاز کرده است و ۶ سال است که بصورت حرفه ای کوهنوردی را دنبال می کند

اعزام کوهنورد هرمزگانی به قله ماناسلو کشور نپال

امین حکمت نیا مسول روابط عمومی هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمزگان ورزشی از اعزام ایمان شریفی کوهنورد هرمزگانی به قله ماناسلو در کشور نپال خبر داد.

حکمت نیا گفت: قله ماناسلو هشتمین قله هشت هزار متری در کشور نپال است و در منطقه گورخای قرار دارد،این کوهستان یکی از بلندترین قله های جهان است که ۸۱۶۳ متر ارتفاع دارد و در زمره ۱۴ قله بالای ۸۰۰۰ متر جهان قرار دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: ایمان شریفی متولد سال ۱۳۶۴ عضو باشگاه کوهنوردی آرمین بندرعباس می باشد و از سن ۲۵ سالگی این ورزش را آغاز کرده است و ۶ سال است که بصورت حرفه ای کوهنوردی را دنبال می کند.

او در ادامه گفت: ایمان شریفی صعود به قله های دماوند،علم کوه،دنا،قله های مرتفع ایران و قله آرارات بام کشور ترکیه به ارتفاع ۵۱۳۷ متر را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

حکمت نیا بیان داشت: ایمان شریفی سیزدهم شهریور از فرودگاه بندرعباس عازم تهران می شود و چهاردهم شهریور از فرودگاه امام به مقصد شهر کاتماندو کشور نپال حرکت می کند.

خبرنگار:فرزان قاراگزلیان

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10261

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: