نتایج روز اول و دوم پیکارهای ووشو قهرمانی مردان کشور و انتخابی تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی هیأت ووشو استان هرمزگان، مسابقات ووشو قهرمانی کشور از صبح روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران با حضور بیش از ۳۰۰ ووشوکار از استان‌های مختلف سراسر کشور آغاز شد.

به نقل از کادر فنی تیم ووشو منتخب آقایان استان در پایان روز نخست و دوم این پیکارها نتایج زیر بدست آمد:

مهران مهرانی بازیکن وزن ۵۲- کیلوگرم هرمزگان در دور اول بازیکنی از آذربایجان غربی را از پیش رو برداشت اما در دور دوم مغلوب سانداکاری از استان مرکزی شد.

نجم‌الدین علیمرادی بازیکن وزن ۵۶- کیلوگرم با استراحت در دور نخست در دور دوم بازیکن خوزستانی را مغلوب کرد و در روز دوم به مصاف بازیکنی از مازندان رفت که با اقتدار این بازیکن را از پیش رو برداشت و راهی مرحله بعد شد.

مهزیار محمد‌نژاد بازیکن وزن ۶۰- کیلوگرم در دور اول مغلوب محمدمنصور دست‌ افکن بازیکن هم استانی و همشهری خود در تیم منطقه آزاد کیش شد، محمدمنصور دست افکن نیز با برد از محمدنژاد در دور دوم مغلوب بازیکن اردبیلی شد و از دور مسابقات کنار رفت.

عیسی آرسیون بازیکن وزن ۶۰- کیلوگرم در بازی اول خود بازیکنی از فارس را برد و در دور دوم نیز بازیکن کرمانشاهی را از پیش رو برداشت و به مصاف فرود ظفری نائب قهرمان پیشین آسیایی تیم منطقه آزاد کیش رفت و با شکست این بازیکن به دور بعد راه یافت.

سلیمان براندیش بازیکن وزن ۷۵- کیلوگرم در دور اول مغلوب بازیکنی از گلستان شد و کیانوش زینلی بازیکن وزن ۸۰- کیلوگرم نیز در دور اول مغلوب بازیکنی از آذربایجان‌ غربی شد.

در روز سوم این رقابت‌ها نجم‌الدین علیمرادی بازیکن وزن ۵۶- کیلوگرم استان به مصاف بازیکنی از تهران و عیسی آرسیون بازیکن ۶۰- کیلوگرم استان نیز به دیدار سانداکاری از اصفهان خواهند رفت و با برد در این دور به مرحله پایانی و فینال راه خواهند یافت.

گفتنی است که منوچهر جعفری داور درجه یک ساندای استان نیز به عنوان داور در این رقابت‌ها حضور دارد.

خبرنگار:فرزان قاراگزلیان

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=3639

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: