۵۰۰ زمین ورزشی فوتبال در اختیار باشگاههای استان نیست

۵۰۰ زمین ورزشی فوتبال و فوتسال در سراسر استان هرمزگان وجود دارد که در اختیار باشگاههای ورزشی نیست.

قاسم رنجبریان رییس هیات فوتبال استان هرمزگان امروز به خبرنگار  هرمزگان ورزشی گفت:متاسفانه علیرغم برگزاری جلسات متعدد با آموزش و پرورش، اداره کل ورزش و جوانان و شهرداریها، نه تنها موفق به در اختیار گرفتن زمینهای ورزشی نشده ایم بلکه این زمینها جهت بهره‌برداری مناسب در اختیار باشگاهها هم قرار نمی گیرد.
وی با بیان اینکه هم اکنون تنها ۱۵۷ زمین ورزشی در سراسر استان در اختیار هیات فوتبال هرمزگان است و ۶۰ مدرسه فوتبال فعال در سراسر استان مشغول آموزش علاقمندان این رشته پر طرفدار هستند، تصریح کرد: در صورتی که ۵۰۰ زمین ورزشی در اختیار باشگاهها قرار گیرد شاهد رونق و پیشرفت فوتبال استان خواهیم بود و برنامه ریزیهای بهتری جهت توسعه فوتبال انجام خواهد شد.
وی با بیان این مطلب که در حال حاضر ۲۵ مدرسه فوتبال ما درجه یک، و مابقی درجه ۲ و ۳ هستند، ظرفیت آموزشی این مدارس را بیش از ۹ هزار نفر اعلام کرد و گفت: کلیه مدارس فوتبال ما شناسنامه دارند و موظفند شماره مجوز و سایر مشخصات خود را ضمن درج در یک بنر، در معرض دید همگان قرار دهند تا مردم با خیال آسوده فرزندانشان را در زمان اوقات فراغت جهت آموزش به این مدارس بسپارند.
رنجبریان تاکید کرد:میزان شهریه اختصاص یافته به مدارس فوتبال در خردادماه اعلام می شود و با مکانهایی که بدون مجوز فعالیت داشته باشند برخورد قانونی خواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=4272

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: