در شهرستان بستک برگزار شد:

کلاس داوری سطح سه والیبال سالنی

کلاس داوری درجه 3 سالنی والیبال با حضور 25 داوطلب در شهرستان بستک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک کلاس داوری درجه ۳ سالنی والیبال با حضور ۲۵ داوطلب آقا و خانم و با حضور استاد سرمست از مدرسین بنام فدراسیون والیبال کشوربه کار خود پایان داد .

یوسف برلس در مراسم افتتاحیه با تقدیر از بنایی رئیس هیات والیبال شهرستان و همچنین اعضای هیات جهت توجه به بحث آموزش گفت: با برگزاری کلاس های داوری و مربیگری می‌توان سطح دانش مربیان والیبال را در شهرستان به روز کرد و با حضور مربیان آموزش دیده استعدادهای والیبال را در شهرستان شناسایی کرد.

برلس با بیان اینکه به زودی کلاس مربیگری والیبال نیز با همکاری هیات والیبال شهرستان و همراهی هیات والیبال استان در شهرستان برگزار خواهد شد، از حمایت های بستگانی رئیس هیات والیبال استان از جامعه والیبال شهرستان بستک قدردانی کرد و گفت: حضور به موقع شخص رئیس هیات در شهرستان بستک ستودنیست .

برلس همچنین از ایرانمنش شهردار بستک ، اعضای محترم شورای اسلامی شهر بستک و پیشکسوتان گرانقدر بابت توجه ، همراهی و حمایت از جامعه ورزش قدردانی کرد.

مراسم افتتاحیه این دوره از کلاس با حضور یوسف برلس رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک ، ایرانمنش شهردار شهر بستک ، مجتبی ایرانمنش عضو شورای اسلامی بستک ، بنایی رئیس هیات والیبال شهرستان بستک ، پیشکسوتان آقایان صادق و عبدی پور برگزار شد و همچنین اختتامیه این کلاس با حضور برلس ، بنایی ، ایرانمنش و پیشکسوت گرامی جناب اقای صادق و با حضور استاد سرمست و دیگر داوران همراه بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10154

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: