چهار انتصاب در جنگاوران کونگ فو استان هرمزگان

طی احکامی جداگانه از سوی فیروز حبیب پور رئیس کمیته جنگاوران کونگ فو کشور، چهار انتصاب در استان هرمزگان انجام شد.

در نخستین حکم فاطمه تبریزی از نخبه های کونگ فو کشور که سالیان سال در این رشته پر طرفدار فعالیت دارد و به حق جزو سرمایه های ورزش کشور به شما ر می رود، به عنوان مسوول کمیته مربیان بانوان کمیته جنگاوران کشور منصوب شد.

علی وطن خواه از نام آوران و قهرمانان بنام کونگ فو استان هرمزگان که در شهرستان میناب فعالیت دارد نیز رسما به عنوان مسوول منطقه میناب فعالیت خود را آغاز کرد.

ناهید کارگر دیگر کونگ فو کار سخت کوش و خوش آتیه استان هرمزگان نیز به عنوان مسوول بخش مرکزی منطقه قشم فعالیت خود را آغاز کرد.

ریحانه خواجویی از دیگر قهرمانان به نام کونگ فو کشور هم به عنوان مسوول بخش شهاب منطقه قشم منصوب و آغاز به کار کرد.

نریمان بهمنی مسوول کمیته جنگاوران استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده از سوی هیات رییسه جنگاوران در استان هرمزگان و تلاش و پیگیری سرکار خانم فاطمه تبریزی، به زودی نمایندگان جنگاوران در سایر نقاط استان نیز آغاز به کار خواهند کرد که پس از انجام مراحل قانونی، حکم انتصاب آنها از سوی رسانه ها اعلام خواهد شد.

فاطمه تبریزی مسوول کمیته مربیان بانوان جنگاوران کونگ فو کشور نیز به خبرنگار ما گفت: هرمزگان استعدادهای بسیار خوبی در زمینه کونگ فو دارد که می طلبد برنامه ریزی بهتری جهت شکوفا شدن این پتانسیل ها از سوی مسوولان امر صورت پذیرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=9682

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: