برگزاری اولین استاژ فنی دفاع شخصی در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی مصطفی کشاورز سرپرست هیات جودو استان هرمزگان از برگزاری اولین استاژ فنی دفاع شخصی در هرمزگان خبر داد.

مصطفی کشاورز گفت: این استاژ با هدف ارتقای سطح دانش مربیان و ورزشکاران با حضور بیش از ۸۰ نفر از هنرجویان دختر و پسر بصورت مجزا در سالن مهد ورزش جزیره زیبای قشم برگزار شد.

وی ادامه داد: این استاژ با همکاری انجمن دفاع شخصی و هماهنگی هیات جودو استان هرمزگان با تدریس مصیب شعبانی مسول ساماندهی سبک های دفاع شخصی هرمزگان برگزار شد.

کشاورز خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم از تمامی ظرفیت های موجود و پتانسیلی که داریم در جهت رشد و شکوفایی این رشته ورزشی بهره مند شویم.

سرپرست هیات جودو استان هرمزگان اظهار کرد:یکی از موضوعاتی که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی ، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) همواره در فرمایشاتشان بر آن تاکید داشته اند:(تحصیل،تهذیب و ورزش) است که همواره باید هنرجویان و مربیان این مهم را در نظر بگیرند.

کشاورز در پایان از محمد محمد حسینی تختی فرماندار شهرستان قشم،حجت السلام معصومی رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان قشم،رضا دریایی رییس اداره ورزش و‌ جوانان قشم و رحمان قره گزلو رییس انجمن دفاع شخصی استان هرمزگان،علیرضا بوژانی رییس هیات جودو منطقه آزاد قشم،امیر شاددل دبیر انجمن دفاع شخصی استان هرمزگان و بهناز سرودی مجری دوره تشکر و قدردانی کرد.

خبرنگار:فرزان قاراگزلیان

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10643

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: