هفتمین یادواره شهدای ورزشکار استان برگزار می شود

مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان از برگزاری هفتمین یادواره شهدای ورزشکار استان بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، مدیرکل ورزش وجوانان استان در نشست هماهنگی برگزاری هفتمین یادواره شهدای ورزشکار استان اظهار کرد: شهدای والامقام الگوی خوبی برای ورزشکاران هستند و عزت کشور در گرو عمل کردن به وصیت های شهداست.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده که همواره شهدا را یاد کنیم، چرا که امروز هر موفقیت و پیشرفتی که درنظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آمده مدیون ایثار و شهادت و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر است.
امیاری با بیان اینکه شهدا چراغ راه هدایت، معلم و هدایت گر جامعه هستند و در مسیر راه شهدا بودن هیچ بن بستی وجود نخواهد داشت گفت: امروز باید در موضوعات فرهنگی، اجتماعی، بصیرتی و اجرای فرامین امام(ره) و رهبری معظم انقلاب باید همه متحد و منسجم درکنار هم عمل کنیم.
متولی ورزش وجوانان استان خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ هویت ناب اسلامی، پایداری ملی، وحدت و انسجام اسلامی و اشاعه فرهنگ امیدواری به جامعه از جمله اهداف این یادواره است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه هرمزگان ۲۴۳شهید ورزشکار دارد، یکی از اهداف برگزاری این یادواره را ارتباط نسل جوان و نوجوان با شهدای انقلاب اسلامی عنوان کرد.
گفتنی است، این نشست باحضور امیاری مدیرکل ورزش و جوانان، صالحی مسئول بسیج ورزشکاران استان ،خادمی معاونت ورزشی ، عامری معاونت جوانان ،پرویز مسئول فرهنگی اداره کل در محل دفتر مدیرکل برگزارشد.
لازم بذکراست، تاکنون ۶ یادواره شهدای ورزشکار استان برگزار شده و امسال نیزهفتمین جشنواره شهدای ورزشکاراز سوی اداره کل ورزش وجوانان با همکاری سپاه امام سجاد(ع)،اداره کل بنیادشهید و امورایثارگران، بسیج ورزشکاران، سایرنهادها ودستگاههای اجرایی استان برگزار و از ۳۰خانواده شهید و جانباز با حضور مسئولین کشوری و استانی تجلیل خواهد شد.
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=463

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: