مسابقات در رقابتهای نونهالان پسر منطقه شش کشور

هرمزگان بر سکوی دوم دوومیدانی کشور ایستاد

مسابقات دوومیدانی نونهالان منطقه شش پسران کشور با مشخص شدن عناوین برتر به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، سرپرست هیات دوومیدانی استان هرمزگان گفت: در سری مسابقات دوومیدانی نونهالان پسر منطقه شش کشور که با شرکت تیم های کرمان، یزد و هرمزگان در پیست تارتان ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس جریان داشت، تیم هرمزگان پس از کرمان نایب قهرمان مسابقات نونهالان پسر منطقه شش کشور شناخته شد.
وی با بیان اینکه در این مسابقات استان های کرمان، هرمزگان و یزد مقام های اول تا سوم به دست آوردند، افزود:تیم های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی که قراربود در این مسابقات شرکت کنند در مسابقات حاضر نشدند.

پزشک اضافه کرد: این مسابقات در ۹ ماده برگزار شد که در ماده ۱۰۰متر ، محمد طاها رامشگراز هرمزگان به مقام اول دست یافت، محمد حسین درویشی و رسام محمدی نژاد هر دو از هرمزگان دوم و سوم شدند.
در ۱۱۰ متر بامانع ، امیر حسین صابران از کرمان به مقام اول رسیدو سپهر حیدری از هرمزگان دوم شد.
در ۴۰۰ متر ، محمد حاجی نمکی از کرمان اول شد و امیر علی نیک ریز و امیر محمد صادقی فراز هر دو از هرمزگان به ترتیب دوم و سوم شدند.
در ۸۰۰ متر، امیر حسین نظری فر از کرمان عنوان نخست را کسب کرد. امید فروتن از هرمزگان دوم شد و محمد مهدی شریفی از هرمزگان در مکان سوم ایستاد.
در ۱۵۰۰ متر، امیر محمد نظری فر از کرمان، محمد علی ابراهیمی فر از کرمان و محمد دریوش از هرمزگان در جایگاه اول تاسوم قرار گرفتند.
در پرش طول، حسین احمدی از کرمان اول شد، عرفان حردانی از یزد مقام دوم را به دست آورد.
در پرش ارتفاع، سینا دهقانی از یزد اول شد. در پرتاب دیسک، محمد مهدی صداقت از یزد عنوان نخست را کسب کرد. در پرتاب وزنه ، احمد رضا حدیدی از کرمان مقام اول به دست آورد.حسین رحیمی و آرتین شفقیان هر دو از هرمزگان دوم وسوم شدند.
در رله سوئدی، تیم های هرمزگان الف، کرمان و هرمزگان ب به ترتیب مقام های اول تا سوم کسب کردند.
سرپرست هیات دوومیدانی هرمزگان گفت: در پایان این مسابقات تیم کرمان با کسب شش مدال طلا ، یک برنز مقام اول را از آن خود کرد. تیم هرمزگان با دو مدال طلا ، پنج نقره و سه برنز به مقام دوم رسید. تیم یزد با دو طلا و یک نقره سوم شد.
منصور پزشک گفت: احمد مرادی نماینده مردم استان درمجلس شورای اسلامی، هیات فوتبال استان، معاون ورزش و سلامت اداره کل آموزش پرورش استان، اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان و شرکت فولاد هرمزگان در بر گزاری این مسابقات همکاری و مشارکت لازم با هیات دوومیدانی استان داشتند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10133

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: