مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۵ پروژه ورزشی در سفر رییس جمهور به هرمزگان

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان از افتتاح و بهره برداری ۱۵ پروژه ورزشی در خمیر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در سفر ریاست جمهوری به هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر رویدر بندرخمیراظهارداشت: در مجموع در شهرستان خمیر در بحث زیرساخت‌های ورزشی خدمات شایانی به ویژه در دولت سیزدهم انجام شده است که باید از استاندار، نمایندگان و مسئولین شهرستانی تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: در سفر پیش روی ریاست محترم جمهور در بندر خمیر پروژه های مختلف ورزشی مخصوصاً زمین چمن مصنوعی فوتبال و فوتسال با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

در این دیدار که رئیس اداره ورزش و جوانان بندرخمیر نیز حضور داشت، شهردار و اعضای شورای شهر ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد دستگاه ورزش از خادمی برای اتمام پروژه چمن مصنوعی زمین فوتبال شهر رویدر و توسعه زیرساخت‌های آن بخش تشکر و قدردانی کرد.

در این نشست در خصوص تجهیز سالن ورزشی چند منظوره شهر رویدر به ویژه رفع مشکل سرمایشی، تامین برق و روشنایی زمین فوتبال چمن مصنوعی دهنو و خرید تشک ساندو برای سالن رزمی و ووشو رویدر بحث و تبادل نظر شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10845

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: