سرمربی تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان:

حمایت رسانه ها از فوتسال بانوان موجب دلگرمی است

سرمربی تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان گفت: حمایت رسانه های استان موجب دلگرمی بانوان در مسابقات فوتسال کشور است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، کلثوم دارا سرمربی تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال با برنامه‌ریزی خوبی که فولاد در خصوص فوتسال بانوان دارد، نزدیک  ۲ ماه است که تمرینات خود را شروع کرده‌ ایم و تیم بسته شده و در آمادگی خوبی به سر می برد، اما زمان قطعی مسابقات به ما اعلام نشده که احتمالاً اواخر مهر ماه اعلام خواهد شد.

وی در خصوص نقل و انتقالات در تیم فوتسال بانوان فولاد گفت: چون تمریناتمان را زود آغاز کردیم، توانستیم یارگیری خوبی انجام دهیم و از ظرفیت استان استفاده کنیم و در حال حاضر با توجه به ظرفیت بالای بازیکنان بومی در فصل جدید، تنها ۲ بازیکن را از خارج استان به خدمت گرفته ایم.

دارا با بیان اینکه مجموعه فولاد حمایت ویژه ای را از ورزش بانوان در دستور کار دارد، تصریح کرد: امسال ۱۲ تیم در لیگ برتر حضور دارند و  مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و هر هفته یک دیدار انجام می دهیم که با توجه به حمایتهای بسیار خوب فولاد، قطعا صعود به سوپر لیگ را در دستور کار خود داریم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان نخستین بازی تیم فولاد در مسابقات لیگ برتر را مقابل تیم کرمان عنوان کرد و افزود: امسال دومین سال است که در لیگ برتر حضور داریم، سال گذشته تا مرحله پلی آف رفتیم اما با وجود اینکه بازیکنان ما خوش درخشیدند نتوانستیم به سوپرلیک صعود کنیم که در سال جاری با توجه به نظم و انضباطی که در باشگاه فولاد حاکم است و انجام تمرینات مستمر، امیدواریم که به سوپر لیگ صعود کنیم.

وی با بیان این مطلب که سال گذشته توانستیم ۴ تا از بازیکنان خود را به تیم ملی معرفی کنیم ادامه داد: امسال در کادر فنی تغییراتی داده شده است که با تشکر از کادر فنی سال گذشته که کنار ما بودند، هم اکنون کمک مربی ما خانم نورالدینی، سرپرست خانم فیروزی و تدارکات ما خانم دیناری هستند که با وجود کادر مناسب انتظار داریم نتیجه مطلوبی از مسابقات عایدمان شود و بازیکنان بیشتری را در اردوی تیم ملی شاهد باشیم.

دارا ضمن اعلام اینکه سال گذشته ۵ بازیکن جوان فولاد در تیم حضور داشتند ودر سال جاری نیز سه بازیکن جوان زیر ۱۸ سال در ترکیب تیم فولاد قرار دارند، با تقدیر از برنامه ریزی مناسب مجموعه فولاد در خصوص پایه ریزی رده های سنی، اذعان کرد: هم اکنون وجیه صادقی به تیم ملی فوتسال بزرگسالان دعوت شده و فاطمه بحری و زهرا اسماعیلی نیز در اردوی تیم ملی جوانان کشور حضور خواهند داشت.

سرمربی تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان در بخشی دیگر یک از دغدغه های تیم فوتسال در سال گذشته را نبود  سالن مناسب بیان کرد و گفت: امسال با تلاشهای بسیار خوب کادر مدیریت ورزش فولاد، این مشکل مرتفع شده و به عنوان مثال معمولا از یک هفته قبل سالن فجر و سالن جانبازان برای تمرینات مشخص شده و برنامه ریزی خوبی انجام شده است که به پیشرفت و برنامه ریزی تیمی ما کمک زیادی می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما در سال گذشته یک راس در تیم داشتیم، اما امسال مشکل را برطرف کرده و دو رأس را در تیم خود داریم، ادامه داد: در سال جاری پس از بستن تیم، ۴ دیدار تدارکاتی انجام دادیم و دو اردوی خارج از استان را درخواست کرده‌ایم که امیدواریم به نتیجه مورد نظر برسیم.

دارا با اذعان به این مطلب که تیمهای لیگ برتر هنوز شکل درستی نگرفته اند و ممکن است برخی تیمها حتی در مسابقات شرکت نکنند، عملکرد تیمهای کرمان، مشهد، شیراز و خوزستان را در مسابقات لیگ سال گذشته بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: داریم تیمهای مختلف را که در مسابقات فصل گذشته خیلی خوب ظاهر شدند، آنالیز می کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و من فکر می‌کنم در شرایط کنونی، فولاد تنها تیمی است که نفراتش مشخص شده و از آمادگی مناسبی برخوردار است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10417

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: