در لیگ سه کشور اتفاق افتاد:

اعلام حمایت فرماندار شهرستان بستک از باشگاه هرنگ جوان

فرماندار شهرستان بستک از باشگاه هرنگ جوان در لیگ سه کشور اعلام حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، دکتر جلالی فرماندار شهرستان بستک به همراه بورنگی بخشدار کوخرد و هرنگ ، برلس رئیس اداره ورزش و جوانان و کارگر رئیس شورای اسلامی هرنگ بازی هرنگ جوان و خرم کشت افلاک لرستان در لیگ سه کشور به میزبانی شهر بستک را از نزدیک تماشا کردند.

دکتر جلالی به اتفاق دیگر مسئولین بعد از پایان بازی با حضور در جمع ورزشکاران و کادر فنی ضمن تبریک و خسته نباشید بابت بُرد ارزشمند به باشگاه هرنگ جوان گفت شما پرچمدار ورزش استان هرمزگان و شهرستان بستک در کشور هستید و حمایت از شما وظیفه ماست و هر کمکی که در توان ما باشد قطعا دریغ نخواهیم کرد.
فرماندار شهرستان بستک افزود: ان شاءالله در آینده نزدیک با همراهی و حمایت های مهندس جباری نماینده پرتلاش غرب هرمزگان که همیشه حامی ورزش شهرستان بوده و دکتر خادمی مدیرکل ورزش و جوانان و برلس رئیس اداره ورزش شهرستان تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم زیرساخت های ورزشی شهرستان را در حد مطلوب جهت مسابقات کشوری آماده کنیم.

در ادامه همچنین کاپیتان مجتبی سلیمانی از حضور دکتر جلالی فرماندار محترم و دیگر مسئولین گرامی تشکر کرد و خواستار حمایت های ویژه نسبت به باشگاه و زیرساخت های ورزشی شهرستان شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10159

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: