مسابقات فوتبال کارگران و کارخانجات کشور جام شهدای کارگر/فولاد کاوه جنوب کیش به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرمزگان ورزشی مسابقات فوتبال کارگران و کارخانجات کشور جام شهدای کارگر به میزبانی استان خوزستان_اهواز در حال پیگیری است.

قرعه کشی این دوره از رقابت ها با حضور سهرابی رئیس انجمن فوتبال فدراسیون ورزش کارگری ، علوانی دبیر هیآت ورزشی کارگری خوزستان ، طرفیان رئیس انجمن فوتبال کارگری خوزستان ، اصفهانیان ناظر لیگ برتر فوتبال ، سرپرستان و مربیان تیم های شرکت کننده، ۲۵ بهمن ماه در هتل ایران اهواز برگزار شد.

بدین ترتیب تیم ها در سه گروه سه تیمی به مصاف هم رفتند و در گروه اول کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر ، فولاد کاوه جنوب کیش، گروه ملی اهواز ، در گروه دوم سیمان خوزستان، کمباین سازی اراک، آرتا لجستیک آذربایجان شرقی و در گروه سوم نورد و لوله اهواز ، فولاد مبارک اصفهان، سیمان آبیک البرز به رقابت پرداختند.

در دور اول بازی های گروهی تیم فولاد کاوه جنوب کیش با نتیجه ۱ بر ۰ از سد تیم گروه ملی اهواز گذشت و در بازی دوم با نتیجه ۲بر ۲ با تیم نیشکر اهواز با تساوی به کار خود پایان داد و در صدر گروه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

گل زنان فولاد کاوه جنوب کیش حمید محمودی در بازی اول و مهران یوسفی و عدنان احترامی در بازی دوم بودند.

گفتنی است حمید محمودی و مهران یوسفی زاده در بازی اول و محمد سالاری و عدنان احترامی در بازی دوم به عنوان بهترین بازیکنان انتخاب شدند.

خبرنگار:فرزان قاراگزلیان

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=3821

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: