جودوکاهای برتر مسابقات دهه فجر مشخص شدند

مسابقات جودو قهرمانی دختران استان هرمزگان با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، مسابقات جودو قهرمانی استان هرمزگان گرامیداشت دهه مبارک فجر که با شرکت ۵۰ جودوکای در سه رده سنی جوانه ها،خردسالان و نونهالان جریان داشت به کار خود پایان داد.
در رده سنی جوانه ها وزن نفی ۲۰ کیلوگرم آیه زهرا ملاحی اول شد و فاطمه آزاد و ثنا شرف زاده به ترتیب دوم و سوم شدند.
در وزن منفی ۲۲ کیلوگرم آنیا نبئی و فاطمه زهرا معطری به ترتیب اول و دوم شدند و در وزن منفی ۲۴ سارینا فرهادی ، هانا خادمی و النا جلیلیان اول تا سوم شدند و در وزن منفی ۲۸ کیلوگرم نیز عنوان نخست به یسنا روحی رسید و یسرا جهانده نیز دوم شد.
در رده سنی خردسالان و در وزن منفی ۳۴کیلوگرم یکتا محمدی و پرنیا خاک اول و دوم شدند و عنوان سوم مشترک نیز به فاطمه شرفایی و نازنین زینب هادی پور رسید.
در وزن منفی ۳۸ کیلوگرم نازنین زهرا صادقی اول شد و مریم رسولی مقام دوم را کسب کرد و در وزن منفی ۴۰ کیلوگرم نیز ریحانه فتاحی، حدیث اصولی و ثنا خوشکردار به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.
در وزن منفی ۴۲ کیلوگرم فاطمه دهقانی و رها عزیزی، در وزن منفی ۴۴ کیلوگرم آرمیتا نبئی و مهدیس یوسفی و در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم فاطمه منصوریان و غزل علی‌محمدی به ترتیب عناوین اول و دوم اوزان خود را کسب کردند و در وزن منفی ۶۳ کیلو نیز الیا جلیلیان به مقام اول رسید.
در رده سنی نونهالان وزن منفی ۳۶ کیلوگرم نیز ماهور مشوش اول شد، در وزن منفی ۴۰ کیلوگرم عنوان اولی به یلدا محمدی رسید و مبینا کارگر دوم شد.
در وزن منفی۴۴کیلوگرم زینب کارگر و یاسمن مرادی اول و دوم شدند و در وزن منفی ۴۲ کیلوگرم آیسل علیپور، فاطمه پریوش و محسنه حیدری به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در وزن منفی ۴۸کیلوگرم ستایش قاسمی، مهرسا مهرانی و مرجان نوروزی و در وزن منفی ۵۲کیلوگرم نازنین زهرا خادمی، نرجس رضائی و آیسان کرمی به ترتیب مقامهای اول تا سوم را به دست آوردند.
در وزن منفی ۶۳کیلوگرم زهرا کشاورزی اول شد و زهره ناصری عنوان دوم را کسب کرد و در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم نیز نازنین زهرا خندستان عنوان نخست را کسب کرد.
گفتنی است داوری این سری از رقابتها به عهده کلثوم سیدی پور، آذر حمزه ای، بهناز قاسمی، محدثه دهقانی، گلشن کارگر، فاطمه دلداری و الناز احمدی بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=11070

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: