در مسابقات دو و میدانی کشور اتفاق افتاد:

قهرمانی تیم دانش آموزان ناشنوایان پسر هرمزگان

در ادامه سلسله موفقیت های دانش آموزان با نیازهای ویژه استان هرمزگان در مسابقات ورزشی، تیم دوو میدانی ناشنوایان پسرهرمزگان قهرمان کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، مجید رجبی رئیس آموزش پرورش استثنایی هرمزگان امروز با بیان این مطلب اظهار کرد: تیم دو و میدانی استان هرمزگان در بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر با آسیب دیده شنوایی به میزبانی استان تهران که برای نخستین بار در رشته دو ومیدانی برگزار شد توانست با کسب ۳ مدال طلا، ۳ نقره، یک برنز و یک مقام چهارمی، یک مقام پنجمی و یک مقام ششمی به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

در ماده ۶۰ متر حسین آزادی مدال طلا، در ماده ۲۰۰ متر صالح فولادی مدال نقره، در ماده ۴۰۰ متر ارسلان مهدی زاده مدال طلا، در ماده پرش طول ارسلان مهدی زاده مدال طلا و حسین آزادی مدال نقره، در ماده ۸۰۰ متر عبدالرضا داود نیا مقام پنجم، در ماده ۱۵۰۰ متر عبدالرضا داود نیا مدال برنز، در پرتاب وزنه آرمین اسماعیلی مقام چهارم و آرمان اسماعیلی مقام ششم را کسب کرده و در ماده دو امدادی نیز تیم استان متشکل از صالح فولادی، ارسلان مهدی زاده، عبدالرضا داود نیا و حسین آزادی مدال نقره گرفت.

 تیم استان هرمزگان درمجموع با ۴۶ امتیاز مقام نخست کشور را از بین ۱۱ تیم شرکت کننده کسب کرد و درجایگاه قهرمانی این دوره از مسابقات ایستاد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10187

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: