در مجمع انتخاباتی هیات سواركاری:

رئیس هیئت سوارکاری استان هرمزگان انتخاب شد

با حضور سرپرست فدراسیون سوارکاری کشور صبح امروز طی مجمع عمومی، رییس هیات سوارکاری استان هرمزگان انتخاب و آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، به دنبال تشکیل مجمع عمومی عمومی سالیانه هیات سوارکاری استان هرمزگان که با حضور عباسعلی اکبری سرپرست فدراسیون سوارکاری و مظفر مهری خادمی نسب مدیر کل ورزش و جوان استان هرمزگان برگزار شد، علی پایدار با کسب اکثریت آرا به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در این مجمع با ابراز رضایت از عملکرد چهار سال گذشته هیات سوارکاری استان اظهار کرد:هیات سوارکاری همواره ارتباط بسیار مناسبی با اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان داشته است و انتظار می رود با حضور دلسوزانم این رشته مفرح شاهد پیشرفت بیش از پیش سوارکاری در استان باشیم.
خادمی در ادامه با بیان اینکه توانمندی بسیار خوبی در زمینه سوارکاری در هرمزگان وجو د دارد خاطر نشان کرد: با حمایتهای فدراسیون سوارکاری می توان به آینده درخشان این رشته در هرمزگان امیدوار بود چرا که هرمزگان در مقاطعی از سال از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار بوده و خاصیت میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی را دارد.

سرپرست فدراسیون سوارکاری در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تقدیر از مسئولان ورزش استان در راستای سر و سامان دادن به ورزش سوارکاری، اظهار کرد: فدراسیون سوارکاری در ۱۳ رشته فعالیت دارد که پرداختن به ان رسالت سنگینی را بر دوش مسئولان قرار داده است که امیدواریم با برخورداری از توانمندی هیاتهای استانی، شاهد حجم وسیعی از برنامه ها در این خصوص باشیم.
وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام همواره به امر سوارکاری تاکید شده است، اضافه کرد: با توجه به تاکیدات بزرگان دین اسلام، لازم است به سمت توسعه این رشته پیش برویم و در این راه از تمامی امکانات مجود استفاده کنیم.
وی با اعلام این مطلب که با مرتفع شدن برخی مشکلات در فدراسیون سوارکاری، در خصوص هیاتهای استانی، دیگر جای هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت،اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی مناسب و پیگیری اعضای مجمع سوارکاری هرمزگان شاهد ظهور قهرمانان برجسته از این خطه از میهن اسلامی در صحنه های کشوری و بین المللی باشیم.

رییس هیات سوارکاری استان هرمزگان نیز در گفت و گو با خبرنگار ما، وضعیت هیات سوارکاری استان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کورسهای سوارکاری استان به صورت منظم در حال برگزاری است و با قول مساعد مدیر کل ورزش و جوانان مقرر شده باشگاه خلیج فارس به هیات سوارکاری برگردانده شود تا بتوانیم برنامه های خود را به خبوی به سرانجام برسانیم.
پایدار پیگیری کلاسهای داوری و مربی گری را از دیگر برنامه هی هیات سوار کاری استان بر شمرد عنوان کرد و گفت: به دنبال جبران کاستیهای هیات هستیم و در این راه از تمامی نقطه نظرات همکاران و علاقمندان به این رشته استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است در این مجمع علی پایدار با کسب ۱۸ رای از ۱۹ رای مجمع به عنوان رییس هیات انتخاب شد و به دنبال آن پری صیادی به عنوان نایب رییس، روح الله نجفی به عنوان خزانه دار، محمد محمود آبادی، یاسر خالو و عبدالوهاب قاضی نیز به عنوان اعضای عادی هیات رییسه، از مجمع رای اعتماد گرفتند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=11055

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: