دبیر هیات تنیس روی میز استان هرمزگان

حضور مربی تیم ملی موجب ارتقای سطح کیفی تنیس روی میز هرمزگان شده است

دبیر هیأت تنیس روی میز استان هرمزگان گفت:حضور مربی تیم ملی در هرمزگان موجب ارتقای سطح کیفی تنیس روی میز این استان شده است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، سعید مظفری دبیر هیات تنیس روی میز استان هرمزگان گفت: بیش از ۹ ماه از حضور میدیا لطف اله نسبی در هرمزگان می گذرد و در این مدت به اندازه ۴ سال روی تنیس روی میز استان کار شده است که جای تقدیر دارد.

مظفری با تقدیر از همکاری بسیار خوب مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان و زابلی معاون وی در خصوص استقرار مربی تیم ملی در هرمزگان اضافه کرد: به دنبال برگزاری یک اردوی مشترک بین مربیان شهرستانی هستیم که این اردو در قالب کارگاه دانش افزایی کاملا رایگان خواهد بود و لطف اله نسبی آخرین اندوخته های دانش تنیس روی میز جهان را با مربیان به اشتراک خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه لطف اله نسبی اهمیت ویژه ای برای خردسالان علاقمند به تنیس روی میز قائل است افزود: هم اکنون با حضور رضا رنگرز در شهرستان خمیر، فرخ پروین و پیرزاد پیری در قشم و مصطفی نجفی در رودان، شاهد ارتقای سطح کیفی تنیس روی میز استان هستیم که انتظار می رود سایر شهرستانهای استان مانند پارسیان و حاجی آباد نیز در این خصوص فعالیت قابل توجهی از خود نشان دهند.

پایان پیام/

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10625

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: