سرمربی تیم بسکتبال بانوان فولاد هرمزگان:

فکرمان فقط صعود به لیگ برتر است

سرمربی تیم بسکتبال بانوان فولاد هرمزگان گفت: با توجه به برنامه ریزی مناسب و استفاده از بازیکنان لول بالا، فکرمان فقط صعود به لیگ برتر است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، مهسا پر انداخ سرمربی تیم بسکتبال بانوان فولاد هرمزگان امروز با بیان اینکه تیم بسکتبال بانوان فولاد هرمزگان مدت چهار هفته است که تمرینات خود را آغاز کرده است، افزود: کادر فنی ما را خانم چنگ (مدیرفنی تیم)، خانم هنگام پور( کمک مربی)، خانم حمدی اصل( سرپرست تیم) و خانم سالار حسینی (تدارکات) تشکیل می دهند و در مسابقات امسال، یک آنالیزور نیز به تیم اضافه شده است.

وی با انتقاد از زمان نقل و انتقالات در مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال که دیر آغاز می شود، ادامه داد: مدت ۵ روز است تیم ما کامل شده و بازیکنان مورد نیاز خود را به کار گرفته‌ایم، تمرینات بدن سازی انجام شده و تاکتیک‌های تیمی خود را شروع کرده و منتظر اعلام فدراسیون جهت اعزام تیم به مسابقات لیگ یک کشور هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان فولاد هرمزگان با بیان این مطلب که تیم ما از لیگ ۲ به لیگ یک صعود کرد و به مرحله پلی آف رسیدیم و از صعود باز ماندیم، گفت: سال گذشته نیز در لیگ یک و جزو ۴ تیم نخست رقابتها بودیم و متاسفانه باز هم بد شانسی آوردیم و در مرحله پلی اف نتوانستیم به لیگ برتر برویم.

پرانداخ تعداد بازیکنان تیم بسکتبال بانوان فولاد را ۱۴ بازیکن( ۶ بازیکن غیر بومی) اعلام کرد و ضمن ابراز تاسف از اینکه با وجود ۷  سال حضور در لیگ برتر به دلیل عدم حمایت، از لیگ برتر سقوط کردیم، ادامه داد: با وجود تمام ناملایمات فولاد پای کار آمده و به صورت جدی دارد از ما حمایت می کند که امیدواریم برای سال آینده پایه های بسکتبال استان مستحکمتر شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون کادر هیئت جدید بسکتبال استان، دارد روی استعداد یابی پایه و مینی برنامه ریزی می کند، امکانات سالنی تمرینات تیم را بسیار مفید ارزیابی کرد و و گفت:برای آمادگی بهتر تیم، آخر مهر ماه دو بازی تدارکاتی در تهران با دو تیم لیگ برتری خواهیم داشت داریم و با توجه به تقویت برخی پستهای کلیدی، انتظار داریم تیم ما نتیجه خوبی در رقابتها از خود به جای بگذارد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان فولاد هرمزگان بکار گیری یک روان شناس را از ضرورتهای یک تیم بسکتبال دانست و گفت: ما در هرمزگان استعدادهای بسیار خوبی داریم که میتوان به بازیکنانی چون انیس مرادی ، عسل و غزل محسنی و مائده مریدی اشاره کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10421

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: