غبار روبی گلزار شهدای میناب

به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب و به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز ملی آتش نشان، مراسم غبار روبی گلزار شهدا شهر میناب برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی،مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا میناب توسط اداره ورزش و جوانان، امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب. هیئت تیراندازی میناب و امور فرهنگی این اداره به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز ملی آتش نشان برگزار شد.
بانوان تیر انداز ورزشکار مینابی زیر مجموعه این هییت.امور ورزش بانوان در معیت جواد نظامی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب با حضور در گلزار شهدای میناب با شهدای دفاع مقدس تجدید پیمان نمودند
در این برنامه که با حضور بانوان ورزشکار هییت تیراندازی.سرکار خانم خادمی نایب رییس این هییت .سرکار خانم بهرامی مسئول امور بانوان اداره ،سرکارخانم خیل تاش مسئول امور فرهنگی اداره ورزش صبح امروز انجام گردید. جواد نظامی متولی ورزش شهرستان میناب گفت ؛بزرگترین ارمغان خون شهدا، امنیت و اقتدار در کشور است که ایجاب میکند همه جوانان این فرصت و موهبت الهی را مغتنم شمرده و قدردان خون شهدای عزیزمان باشند.
وی ادامه داد:زنده نگه داشتن یاد شهدا در قالب برنامه های مختلف برای ترویج فرهنگ والای شهادت و مقاومت در جامعه ورزشکاران و هیئت های ورزشی یک امر مهم و مورد نیاز میباشد که باید همواره مدنظر جوانان این مرز قرار گیرد.
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=395

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: