رییس هیات فوتبال استان هرمزگان عنوان کرد:

شورای عالی ورزش هرمزگان جدی گرفته شود

رییس هیات فوتبال استان هرمزگان از عدم برگزاری جلسات شورای عالی ورزش به مدت 2 سال در هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی قاسم رنجبریان امروز در جمع خبرنگاران گفت: از ۲ سال پیش تا کنون هیچ جلسه ای تحت عنوان شورای عالی ورزش تشکیل نشده است و دبیر این شورا باید پیگیر برگزاری آن باشد.

رنجبریان همچنین با ابراز تاسف از اینکه در مدت مسئولیتش در فوتبال، هیچ نهاد، سازمان و شرکتی به این هیات کمک نکرده است، اضافه کرد: بیشترین درآمد ما از طریق باشگاههای فوتبال است اما با وجود ضعف اساسی در مدیریت باشگاهها هم اکنون بیش از ۱۰ میلیارد ریال از باشگاههای سطح استان طلب داریم که بدهی خود را پرداخت نمی کنند.

وی حضور ۲ تیم قدر استان در مسابقات لیگ برتر جوانان کشور را نشان از توانمندی جوانان این مرز و بوم عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: با وجود اینکه هم اکنون ۴۰ تیم کشوری در فوتسال، فوتبال ساحلی و بانوان  و ۸ تیم در لیگ برتر فوتبالی فعالیت دارند، هر چقدر هم تلاش کنند و رشد داشته باشند دیده نمی شوند چون یک تیم فوتبال در لیگ برتر کشور نداریم.

رییس هیات فوتبال استان در ادامه از حضور ۴ بازیکن هرمزگانی در تیم ملی فوتسال کشور خبر داد و گفت: بر اساس جلساتی که با فدراسیون داشتیم هم اکنون تعداد ۴۰ داور به سطح کشور معرفی کردیم تا دیدارها را قضاوت کنند و ۲ ناظر فدراسیون از هرمزگان نیز به جمع ناظران مسابقات فدراسیون اضافه شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در روستاها و محلات کارهای زیر ساختی بسیار خوبی در زمینه فوتبال انجام شده است، تصریح کرد: بهتر است تمامی برنامه های فوتبالی توسط هیات فوتبال انجام شود و از باشگاه داران نیز توقع داریم در بحث مدیریتی قویتر عمل کرده و ضعف های ما را گوشزد کنند.

رنجبریان همچنین از حضور یک تیم دیگر از هرمزگان در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی خبر داد و افزود: در این خصوص یکسری مشکلات وجود دارد که باید هر چه زودتر رفع شود.

وی توجه به فوتبال بانوان را از اولویتهای این هیات ذکز کرد و با بیان اینکه کلیه اعضای کمیته بانوان مشخص شده اند، اضافه کرد: برای نخستین بار کلاس سطح یک آسیا برای بانوان برگزار کردیم و تا انتهای سال نیز ۴ کلاس آموزشی دیگر برگزار خواهد شد.

رییس هیات فوتبال استان با اشاره به اینکه در فروردین ماه به عنوان یکی از اعضای تیم فوتبال ساحلی کشور در تایلند شرکت کردم  و یک هرمزگانی نیز در تیم ملی حضور داشت، ابراز تاسف کرد: پس از قهرمانی تیم فوتبال ساحلی، مسئولان قولهای زیادی دادند اما هیچ کدام از آنها عملی نشد.

رنجبریان با گلایه از جابجایی دو بازیکن تیم فوتسال پالایشگاه بندرعباس که بدون هماهنگی در جایی دیگر قرارداد بسته اند، گفت: ۲۵ تیم در لیگ برتر استان فعالیت دارند اما برخی باشگاههای بندرعباس که دارای مجوز هستند، در مسابقات استانی شرکت نمی کنند که باید تعیین تکلیف شوند.

اصغر معماری دبیر هیات فوتبال استان نیز در این نشست با بیان این مطلب که ورزش لازمه توسعه و پیشرفت است، برنامه های تدوین شده هیات فوتبال را در دو بخش ستادی و اداری ذکر کرد و گفت: به دنبال برگزاری جلسات تخصصی با کمیته های هیات، تقویم اجرایی سال جاری نیز به تمامی مسئولان شهرستانها و باشگاهها اعلام کرده ایم و بر اساس آن حرکت می کنیم.

معماری، آموزش را به عنوان رکن اصلی برنامه های هیات فوتبال مورد تاکید قرار داد و گفت:برگزاری ۱۲ کلاس آموزشی در ۱۲ ماه سال را در صدر برنامه های هیات قرار داده ایم  که شامل کلاسهای مختلف مربی گری ، داوری و .. برای بانوان  و آقایان می باشد و تا پایان سال ۷ کلاس دیگر در سطح استانی برگزار خواهیم کرد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر تمرکز ما بر روی فوتسال و فوتبال ساحلی است، برگزاری ۱۷۰ مسابقه کشوری و ۸۵۰ مسابقه استانی را از دیگر برنامه های در دست اقدام هیات عنوان کرد و افزود:۱۷۰ مسابقه کشوری و ۸۵۰ مسابقات استانی در تمامی رده های سنی را پیش رو داریم که مسابقات نونهالان و نوجوانان از ۱۷ شهریور پس از اربعین حسینی آغاز و ۳۱ شهریورماه نیز آغاز مسابقات لیگ برتر استان را شاهد خواهیم بود و تلاش داریم تا ۲۰ اسفند تمامی مسابقات در بخش آقایان و بانوان خاتمه پیدا کند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10194

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: