مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان:

شناخت روحیات جوانان باید جدی گرفته شود

مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: کارشناسان حوزه جوان باید شناخت و اطلاعات کافی در مورد جوان و روحیات آن‌ها را کسب کنند تا بتوانند برنامه‌ریزی‌هایی منطبق با واقع انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، علی پارسانیا مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان امروز در نشست با روسای گروه و کارشناسان دفاتر مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان که در جزیره قشم برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا و روز زن، اظهاداشت: در یک سال اخیر بابت اجرای برنامه برای جوانان راهی بیشتر استان‌های کشور شدیم اما محدودیت‌های زمانی جلوی امکان حضور ما در برخی از استان‌ها را گرفته است.

وی افزود: نیت و هدف ما در وزارت ورزش و جوانان یکی است، حوزه ها و مسئولیت ها متفاوت است اما هدف یکی است، و کارشناسان دغدغه مند در حوزه جوانان فعالیت‌های خوبی را رقم می‌زنند.

پارسانیا ادامه داد: کارشناسان حوزه جوانان باید اطلاعات کافی در مورد جوان و روحیات جوان را داشته باشند تا به راحتی بتوانند با این قشر ارتباط بگیرند و برای حل مشکلاتشان موثر باشند.

مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان اذعان کرد: در سال ۱۴۰۲ برنامه ریزی های مهمی برای برگزاری چنین نشست هایی انجام شد که به مراتب در عملیات های این چنینی مثمر ثمر بوده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10861

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: