زنجان قهرمان مسابقات کونگ فو نوجوانان کشور

رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان گفت: مسابقات کونگ فو قهرمانی نوجوانان کشور که به میزبانی استان هرمزگان در شهرستان رودان جریان داشت با قهرمانی تیم زنجان پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان، فاضل نعمانی در این خصوص اظهار کرد: در این سری رقابتها تیم زنجان با کسب ۲۶ امتیاز اول شد، تیم فارس با کسب ۲۴ امتیاز به مقام دومی رسید و تیم خراسان رضوی نیز با کسب ۱۴ امتیاز به مقام سومی بسنده کرد.

فاضل نعمانی با بیان اینکه این رقابت ها با شرکت ۱۷ استان کشور و در قالب ۱۸ تیم به مدت دو روز در رودان برگزار شد، اضافه کرد: در این مسابقات که انتخابی تیم ملی نیز به شمار می رود، ۹۸ فایتر در ۷ وزن به صورت نیمه آزاد با یکدیگر به رقابت پردختند.

در این مسابقات و در وزن منفی ۳۸ کیلوگرم محمد صدرا علوی از زنجان اول شد، سجاد ایراندوست از خراسان رضوی به مقام دومی رسید و امیر علی منفرد از فارس و محمد صدرا باجولی از اصفهان مشترکا عنوان سومی را به دست آوردند.

در وزن منفی ۴۱ کیلوگرم نیز غلامرضا فرهادی ازفارس و کامیار شعبان نژاد از تهران به ترتیب اول و دوم شدند و مرتضی پور حسین از یزد و بردیا عرفانی نیا از زنجان مشترکا عنوان سومی را کسب کردند.

در وزن منفی ۴۴ کیلوگرم سید طاها میرزایی از فارس اول شد، مهرداد فتحی از اصفهان عنوان دومی را کسب کرد و محمد منگلی از یزد به همراه دانیال شیرازی از تهران مشترکا مقام سومی را به خود اختصاص دادند.

در وزن منفی ۴۷ کیلوگرم امیر محمد افچنگی از خراسان رضوی و سپهر همت یار از فارس به ترتیب اول و دوم شدند و پرهام حسنی از زنجان به اتفاق ماهان ساجدی از خراسان شمالی مشترکا مقام سومی را کسب کردند.

در وزن منفی ۵۱ کیلوگرم امیر عباس قنبری از بوشهر اول شد، بنیامین رستمی از گیلان عنوان دومی را کسب کرد و مهدی شیخ امین از یزد و علیرضا رضائیان از زنجان مشترکا سوم شدند.

در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم حسین صادقیان از تهران اول شد، ابوالفضل محمودی از کرمان دوم شد و نیما اجاقلو از زنجان و سید محمد طاها حسینی نسب از خراسان رضوی عنوان سومی را کسب کردند.

در وزن منفی ۵۹ کیلوگرم محمد طاها توکلی نیا از زنجان اول شد، ابوالفضل روضه خوانی از اصفهان دوم شد و آدریان اصلی نسب از فارس  به اتفاق علی ابراهیمی از بوشهر مشترکا عنوان سومی را به دست آوردند.

در مراسم پایانی این رقابتها با حضور دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور، مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان، رییس کمیته داوران فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی، ناظر فدراسیون کونگ فو و کمیته مسابقات فدراسیون کونگ فو از تیمهای برتر تجلیل شد.

کاپ اخلاق این سری رقابت ها نیز به استان هرمزگان رسید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10786

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: