نفرات برتر دومینوی هرمزگان مشخص شدند

سومین دوره مسابقات دومینو هرمزگان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی سومین دوره مسابقات دومینو قهرمانی استان هرمزگان با همکاری دانشگاه پیام نور بندرعباس و هیات ورزش های همگانی هرمزگان از بیست و ششم مهرماه به مدت دو روز و با شرکت ۸۰ نفر برگزار شد.

گفتنی است اولین دوره مسابقات دومینو دانش آموزی استان هرمزگان نیز همزمان با سومین دوره برگزاری این مسابقات با ۴۶ شرکت کننده در ۳ گروه سنی برگزار گردید.

از سوی هیات اجرایی این رقابت ها در بخش تیمی سومین دوره مسابقات دومینو قهرمانی استان هرمزگان، تیم های آترین (احمد دریس سیدی،حمید کشوری)،باغ شهر فین(محمود طاهری زاده،حسین طاهری زاده) و اوشیدا(علی تاجیکی و امید میرصادق) به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در مسابقات انفرادی سومین دوره مسابقات دومینو قهرمانی استان هرمزگان حمید نامی، امیررضا شریفی میناب و سینا جعفری به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

نفرات برتر اولین دوره مسابقات دانش آموزی قهرمانی استان هرمزگان نیز بدین ترتیب معرفی گردیدند: در رده سنی ۷ تا ۸ سال ارمیا کهندل از مدرسه غیرانتفاعی کودک خلاق اول شد،محمد پارسا ابراهیمی از مدرسه غیر انتفاعی جهاد بر سکوی دوم ایستاد و آدرین معتمدی از مدرسه غیرانتفاعی کودک خلاق سوم شد.
در رده سنی ۹ تا ۱۰ سال آریا سعادت پور از مدرسه غیر انتفاعی کودک خلاق بر سکوی نخست ایستاد،بردیا توفیقی از مدرسه غیر انتفاعی کودک خلاق دوم شد و کیاراد پور علیمردان از مدرسه کودک خلاق به مقام سوم قناعت کرد.در رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال امیر حسین زاهدی از دبیرستان غیرانتفاعی جاوید به مقام نخست دست یافت،آراد نیرومندی از دبیرستان غیرانتفاعی جاوید دوم شد و محمدرضا شریفی میناب از دبیرستان غیرانتفاعی جامعه الصادق بر جایگاه سوم ایستاد.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10528

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: