کسب ۴ مدال طلا توسط هرمزگان در مسابقات قهرمان قهرمانان کشور

تیم ۷ نفره کاراته هرمزگان سبک شین ذن کیوکوشین موفق به کسب ۲ طلا و ۲ برنز و مقام ششم تیمی در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی تیم ۷ نفره کاراته دانشگاه علوم پزشکی به نمایندگی از استان هرمزگان که در مسابقات قهرمان قهرمانان کشور و در  سبک شین ذن کیوکوشین در تهران شرکت کرده بود با کسب چهار مدال به استان بازگشت.

مدیر اداره رفاه و تربیت بدنی دانشگاه در مراسم استقبال از قهرمانان کاراته کای دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در فرودگاه بین المللی بندرعباس گفت: کسب رتبه ششم کشور با ۲ طلا و ۲ برنز توسط ورزشکاران دانشگاه در مسابقات کاراته کشوری نشان دهنده ظرفیت بالای کارکنان دانشگاه در این ورزش است.

 علی ابراهیمی افزود: محمد رسول زمانی و محمد رسول جهانگیری با کسب مدال طلا، یاسر زائری فخرآبادی و سلمان زمانی با کسب مدال برنز مقام سوم این دوره از مسابقات را بدست آوردند.

 گفتنی است محمد رسول زمانی، محمد رسول جهانگیری، یاسر زائری فخرآبادی، سلمان زمانی، حمید چکاری، ابراهیم جهانگیری و حسین فولادزاده به عنوان اعضای تیم، محمود حسین پور به عنوان سر مربی، ابراهیم فولاد زاده به عنوان مربی و حمید کریمی حاجی خادمی به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می کردند.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10901

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: