بازنگری زیرساختهای فوتبال بوموسی در دستور کار هیات فوتبال هرمزگان

در دیدار مسوولان ورزش استان و شهرستان بوموسی، بر بازنگری زیرساختهای فوتبال بوموسی تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، قاسم رنجبریان رئیس هیات  فوتبال استان هرمزگان در دیدار با رییس اداره ورزش و جوانان بوموسی ضمن تقدیر  از تلاشهای هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان این شهرستان که در تلاش هستند این رشته را در شهرستان بوموسی احیا کنند گفت: سعی کرده ایم در مجموعه هیات فوتبال  استان با حمایت از فوتبال بوموسی که جایگاه ویژه ای در کشور دارد، حمایتهای لازم را انجام دهیم و بر خود لازم میدانیم که با تمام توان، نسبت به احیای ورزش فوتبال و زیرساختهای این رشته تلاش کنیم.

رنجبریان با اشاره به وجود زیرساخت ورزشی فوتبال ساحلی در شهرستان بوموسی خاطرنشان کرد: زیرساخت زمین فوتبال ساحلی در شهرستان بوموسی موجود است ،و فقط،تلاش و برنامه ریزی مدون و مناسبی لازم است تا بتوانیم از این زیر ساخت در استان نیز استفاده کنیم که در این خصوص نیازمند همراهی و همکاری مجموعه اداره کل ورزش و جوانان هستیم تا این مهم محقق گردد.
محمدعباسی  رییس، اداره ورزش وجوانان شهرستان بوموسی نیز با اشاره به مستعد بودن رشته فوتبال و فوتسال این شهرستان  گفت: از بدو ورود به شهرستان بوموسی شاهد تلاش هیات فوتبال این شهرستان بوده ام و متوجه شده ام که استقبال خوبی از این رشته در شهرستان توسط علاقمندان به این رشته صورت می گیرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد خوب هیات فوتبال شهرستان گفت:این هیات توانسته با ساماندهی ورزشکاران این رشته و تعامل با هیات فوتبال استان آینده روشنی را برای این رشته رقم بزند.

عباسی با اشاره به این مطلب که رشته ورزشی فوتبال جامعه مخاطب گسترده ای دارد گفت:  این موضوع وظیفه اداره  ورزش و جوانان شهرستان  و هیات  فوتبال استان را سنگین تر کرده که در همین راستا باید برنامه ریزی های لازم برای رشد و ارتقای این ورزش جهانی در این شهرستان مهم انجام شود.

قاسم بارگاهی رئیس هیات فوتبال شهرستان بوموسی نیز در این دیدار گفت: نگاه کلان هیات فوتبال استان به این رشته در جزیره مهم و استراتیژیک بوموسی با وجود استعدادهای فراوان در این رشته، می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

وی ضمن قدردانی از هیات فوتبال استان گفت: نگاه دلسوزانه رئیس هیات فوتبال استان به فوتبال شهرستان بوموسی مایه امیدواری خانواده  فوتبال این جزیره شده که امیدواریم بتوانیم از حضور هیات فوتبال  و کمیته های این هیات در شهرستان استفاده کنیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=9679

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: