از سوی معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان:

رتبه بندی هیاتهای ورزشی استان هرمزگان اعلام شد

از سوی معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان، رتبه بندی هیاتهای ورزشی استان هرمزگان در سال 1401 اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، روزبه زابلی پور معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به فعالیت مناسب هیات‌های ورزشی در حوزه‌های مختلف طبق بررسی های حوزه معاونت ورزشی اداره کل اظهارداشت: رتبه بندی هیاتهای ورزشی استان هرمزگان از سوی اداره کل ورزش و جوانان در سال گذشته بر اساس شاخص های مربوطه با تقسیم بندی در ۶ گروه ارزیابی و اعلام شد.

زابلی پور با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته در گروه اول متشکل از ۴ هیات ورزشی، هیات والیبال رتبه اول را کسب کرد، هیات فوتبال رتبه دوم و هیات هندبال رتبه سوم را به خود اختصاص داد، اضافه کرد: در گروه دوم متشکل از ۴ هیات ورزشی، هیات نابینایان و کم بینایان رتبه اول، هیات بیماران خاص رتبه دوم و هیات جانبازان و توان یابان رتبه سوم را به دست آوردند.

در گروه سوم متشکل از ۱۳ هیات ورزشی نیز هیات ووشو رتبه اول، هیات ورزشهای رزمی رتبه دوم و هیات تیراندازی رتبه سوم را به دست آوردند.

در گروه چهارم متشکل از ۷ هیات ورزشی، هیات کوهنوردی رتبه اول وهیات روستایی و بازیهای بومی و محلی رتبه دوم را کسب کردند.

در گروه پنجم متشکل از ۴ هیات ورزشی هیات قایقرانی رتبه اول، هیات دوومیدانی رتبه دوم و هیات ژیمناستیک رتبه سوم، در گروه ششم متشکل از ۱۳ هیات ورزشی، هیات بدمینتون رتبه اول، هیات شطرنج رتبه دوم و هیات موتوروسواری و اتومبیلرانی رتبه سوم را از آن خود کردند.

در گزارش ارایه شده اشاره ای به هیاتهای کم کارو ضعیف نشده است که با این اوصاف حدود ۲۹ هیات ورزشی نتوانستند در رده بندی ارزیابی سالانه اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان جایگاهی به دست آورند.

هیاتهای والیبال، نابینایان و کم بینایان، ووشو، کوهنوردی، قایقرانی و بدمینتون نیز به عنوان هیاتهای برتر در سال گذشته شناخته شدند.

پایان پیام/

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10751

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: