تاکید بر توسعه زیرساخت‌ و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در هرمزگان

احمد مرادی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت :توسعه زیرساخت‌های ورزشی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در استان جزو اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان،احمد مرادی در آیین افتتاحیه مسابقات فوتبال جام ستارگان دهستان طارم حاجی آباد در روستای هاشم آباد اظهارداشت:امروز در مجموعه ورزشی هاشم آباد شاهد رقابت دو تیم هاشم آباد و سرچاهان، دوروستای بزرگ در شهرستان هستیم که برای یکایک اعضای این تیم ها آرزوی موفقیت دارم.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: در پیگیریهایی که انجام دادم، از طریق وزارت ورزش و جوانان مبلغ ۱میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان برای تکمیل سالن ورزشی هاشم آباد نیز در دستور کار قرار گرفته است وبرای این دوروستای زمین چمن مصنوعی در نظرگرفته که این هم انجام خواهدشد.
وی خاطرنشان کرد:تمام نگاه ما این است هر اندازه در حوزه ورزش هزینه و سرمایه گذاری کنیم دقیقا فایده است.
مرادی با بیان اینکه هر اندازه جوانان را به سمت ورزش سوق دهیم از ناهنجاری اجتماعی جلوگیری کرده ایم، اضافه کرد: هر دولتی اگر بخواهد موفق شود باید برای مردم خود برنامه ریزی و کار کند و هر برنامه ای در شادی و سلامت باشد مربوط به ورزش و جوانان می شود .
نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بودجه ۱۴۰۱،اختصاص حکم ۲۷ صدم درصد از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده برای ورزش انجام شد که این برای توسعه و پیشرفت ورزش کشور و استان مهم است.
مرادی گفت:همه در برابر مردم مسئول هستیم و در برابر همدیگر هم مسئولیت داریم تا مسیرخدمت گزاری برای مان هموار شود
مظفر خادمی نسب سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در این مراسم ضمن تبریک اعیادشعبانیه و نیمه شعبان و تقدیر از همراهی جامعه ورزش و جوانان استان، خواستار ادامه این همکاری و تعامل با مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان شد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه انتظارات از مجموعه ورزش استان بسیار بالا رفته است خاطرنشان کرد: با تمام تلاش و با همراهی جامعه ورزش و مسئولین به دنبال رفع کاستی های ورزش و رونق دوباره آن در بین همه آحاد جامعه هستیم.
وی ظرفیت هرمزگان برای میزبانی تیم های ملی در رشته‌های مختلف را بسیار بالا ذکر و اظهار داشت: طی یک هفته گذشته ۱۲ میلیارد تومان از اعتبارات سفر استانی ریاست جمهور به استان را جذب که در جهت اتمام پروژه‌های ورزشی هزینه خواهیم کرد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان بیان کرد: قطعاً حقوق، توقعات و مطالباتی به حق از سوی جوانان عزیزمان وجود دارد که با اراده، برنامه ریزی و تلاشی مضاعف می توان آنان را محقق نمود.
خادمی نسب گفت: امیدوارم با کمک به همدیگر در ورزش بتوانیم پروژه ها را پیش ببریم و جمع ورزشکاران عزیز را گسترده تر و بزرگترکنیم.
این مقام مسئول اظهار کرد:از آنجا که موضوع ورزش از اهمیت زیادی برخوردار است و در جریان برخی از مشکلات و موضوعات ورزش استان هستیم برای برطرف کردن مشکلات در این زمینه تلاش می‌کنیم.
وی در پایان بیان کرد:افزایش سرانه‌های ورزشی، باشگاه‌ها و فضاسازی برای رشته‌های متعدد ورزشی در سراسراستان در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دارد

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=932

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: