جلسه شورای ورزش بخش فین برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان جلسه شورای ورزش بخش فین با حضور دکتر خادمی نسب سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، مهندس حجت صادقی بخشدار فین، اعضای شورای اسلامی ،دهیاران و جمعی از روسای هیات‌های ورزشی در سالن جلسات بخشداری برگزار شد.

مظفر مهری خادمی نسب سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های موجود ورزشی بخش فین اظهار داشت یکی از اولویت های وزارت ورزش و جوانان، تکمیل زیرساخت های ورزشی در دست ساخت است،از این رو تلاش خواهیم کرد با جذب اعتبارات پروژه های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

وی در ادامه بر لزوم هم افزایی بیشتر اداره کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش مبنی بر استفاده از ظرفیت‌ها و اماکن ورزشی فی مابین تاکید کرد.

خادمی نسب با اشاره به ورزش بانوان تصریح کرد یکی از اولویت‌های مجموعه ورزش و جوانان هرمزگان، توجه به ورزش بانوان در دو بخش همگانی و قهرمانی است.

او خاطر نشان کرد با توجه به ظرفیت بسیار خوب شهر فین برای میزبانی مسابقات در سطوح استانی و کشوری در رشته های مختلف ورزشی هماهنگی های لازم با هیات های ورزشی در سال جاری انجام خواهد شد.

مهندس حجت صادقی بخشدار فین نیز در این جلسه با اشاره به پتانسیل کلی در حوزه ورزش گفت هم افزایی و تعامل با آموزش پرورش،اداره کل ورزش و جوانان،شهرداری و بخشداری اتفاقات بسیار خوبی را در ورزش فین رقم خواهد زد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=1169

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: