جشنواره ورزشی در روستای عالی احمدان بستک

به مناسبت هفته دفاع مقدس جشنواره ورزشی در روستای عالی احمدان بستک برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی ، این جشنواره در رشته های دوصحرانوردی ، دوچرخه سواری ، طناب زنی و دارت برگزار می شود. در نخستین روز از این مسابقات دوصحرانوردی در سه رده خردسالان نونهالان و نوجوانان برگزار شد که در رده سنی خردسالان مهرزاد سالمی در جایگاه اول قرار گرفت، عبدالله استوار و ماهر بنام مشترکا دوم شدند و رویا پرواز سوم شد. در رده سنی نونهالان حسن تیز هوش مقام اول را کسب کرد و امیر محمد رحیمی وامید پور خالقی به ترتیب دوم و سوم شدند. در رده سنی نوجوانان مهرداد سالمی اول شد.
عبدا پرواز به مقام دوم دست یافت و صادق کاریانی مقام سوم را از آن خود کرد.
در دومین روز از جشنواره ورزشی دفاع مقدس روستای عالی احمدان ، مسابقات طناب زنی و دارت بانوان در محل سالن ورزشی روستا برگزار شد که در طناب زنی رده خردسالان رویاپرواز اول شد. اسرادرخور دوم و رقیه تیزهوش در مکان سوم قرار گرفت. در طناب زنی رده آزاد مریم سالمی ، میناعبدی و موناعبدی اول تا سوم شدند.
در مسابقات دارت کلثوم امامی ، فاطمه راستگو و زهرا آجاک عناوین اول تا سوم کسب کردند.
در سومین روز از جشنواره مسابقات طنابزنی و دارت و طناب کشی آقایان در محل سالن ورزشی روستا برگزار شد که در مسابقات طناب زنی رده خردسالان حسن تیز هوش ، سعد درخور و محمد درخور(مصطفی) اول تا سوم شدند. در طناب زنی رده نوجوانان یوسف لواس اول شد.
مهرداد سالمی دوم و صادق کاریانی در مکان سوم ایستاد.
در رقابت های دارت رده نونهالان محمد درخور عنوان نخست را کسب کرد. مهرزاد سالمی دوم شد و حسن تیزهوش در مکان سوم ایستاد. در مسابقات دارت رده نوجوانان عبدالرئوف درخور اول شد. یاسر تیزهوش دوم و امید پورخالقی سوم شد. در مسابقات تیمی طناب کشی
تیم بدر مقام اول را کسب کرد. در روز پایانی جشنواره ورزشی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در روسنای عالی احمدان مسابقات دوچرخه سواری برگزار شد.
این مسابقات در سه رده سنی انجام شد که در رده سنی خردسالان خانم ها رقیه تیزهوش ، رویا پرواز و اسرا درخور به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند‌.
در رده خردسالان پسران مهرزاد سالمی اول شد، ماهان آیین دوم عبدالله استوار سوم شد. در رده سنی نونهالان پسران امیر محمد رحیمی اول، حسن تیزهوش و امید پور خالقی به ترتیب دوم و سوم شدند .‌ در رده سنی نوجوانان پسران ، مهرداد سالمی عنوان نخست را کسب کرد. عبدالرئوف درخور دوم شد و صادق کاریانی در جای سوم ایستاد. محمد سالمی ریس شورای اسلامی روستای عالی احمدان در پایان این جشنواره گفت :جشنواره ورزشی دفاع مقدس به پاس گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و تقدیر از رزمندگان روستا از سوی شورای ورزشی انجام شد و مورد استقبال خانواده های عالی احمدانی قرار گرفت.
گفتنی است این جشنواره در رشته های فوتسال دارت ، طناب زنی ، طناب کشی دوچرخه سواری و دوصحرانوردی در رده های مختلف آقایان و بانوان برگزار شد و درپایان با حضور خانواده ورزشکاران خصوصا مادران آنان به نفرات برتر از سوی شورای اسلامی و دهیاری جوایز و از سوی حوزه مقاومت بسیج مقداد جناح حکم قهرمانی اهدا شد. مسول اجرایی این مسابقات محمد بنام و مریم سالمی بودند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=389

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: