مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تأکید کرد:

تقویت سرمایه‌گذاری، ورزش هرمزگان را متحول می کند

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: تقویت نگرش اسپانسری و سرمایه‌گذاری می تواند در ورزش تاثیرگذار بوده و به تحول ورزش استان کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، مظفر مهری خادمی نسب در نشست شورای اداری با بیان اینکه توسعه و پیشرفت ورزش در حوزه قهرمانی و همگانی از موضوعات بسیار مهم و جزو اولویت‌ها استان به شمار می رود، از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان خواست، از تمامی مجموعه های ورزشی از جمله باشگاههای ورزشی در شهرستان تحت مدیریت به طور مستمر بازدید و گزارشات برنامه هایی که در شهرستان اجرا می گردد را به موقع به اداره کل ارسال کنند.

خادمی نسب با تاکید بر اجرای بیمه مسئولیت مدنی و نصب دوربین مداربسته در اماکن ورزشی، اضافه کرد: برای توسعه و رشد ورزش استان باید برنامه‌ ریزی هدفمند داشته باشیم، زیرا توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و ورزش بانوان در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای استان باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تأکید کرد: گسترش حمایت از ورزش در نهایت به سلامت جامعه و کاهش هزینه های درمان می انجامد و لذا سرمایه گذاری در ورزش فراتر از آنچه تصور شود در اقتصاد و پویایی یک جامعه موثر است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10466

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: