به دنبال رسیدگی کامل به ورزشگاه خلیج فارس هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: امیدواریم با ورود بنگاه های اقتصادی نیز بتوانیم در بحث تجهیز اماکن ورزشی ورود جدی تری داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان،مظفر خادمی به مناسبت هفته تربیت بدنی در نشستی خبری، افزود: از ۲۶ مهرماه تا ۲ آبان ماه هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است و برنامه‌های متعددی هم در حوزه آقایان و هم بانوان در این هفته تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه دیدار با مسئولان مرتبط و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های روز اول است، اظهار کرد: استان هرمزگان استانی پیشرو در عرصه ورزش است و ۲۳ پروژه برای افتتاح و بهره برداری در این هفته با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان تدارک دیده شده است.

خادمی با اشاره به اینکه سرانه ورزش استان را از ۷۶ صدم به ۸۱ صدم خواهیم رساند، تصریح کرد: در بشاگرد و ابوموسی پروژه‌های ورزشی در هفته دولت به بهره برداری رسید و در هفته تربیت بدنی پروژه ای نداریم.

وی ادامه داد: در سفر رییس جمهور ۲۰ میلیارد تومان برای ورزشگاه میناب و ۱۵ میلیارد تومان سام و زال، ۲۵ میلیارد تومان تعمیرات و تجهیزات، ۶ مبیلیارد تومان پیست تارتان رودان، ۲۴ میلیارد تومان برای ۶۰ زمین چمن مصنوعی پیش بینی شده است و تا پایان سال ۱۱ چمن مصنوعی بزرگ، ۱۰۰ چمن مصنوعی محلات و ۵ سالن بزرگ تدارک دیده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با بیان اینکه کلنگ زنی دو کمپ تیم ملی در بندرخمیر و بندرلنگه در این هفته صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: استاندار هرمزگان در تکمیل پروژه ها حمایت جدی انجام داده است و باید از مسئولان و مجمع نمایندگان استان در مجلس تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح مردمی سازی اماکن ورزشی در هرمزگان با استقبال مناسبی رو به رو شده است، اظهار کرد: در استان ۱۵ تا ۲۰ درصد عملی شده است و به طور مثال ۱۷ استخر شنا مربوط به دستگاه اجرایی است که ۱۳ مجموعه آن فعال است و در حال رایزنی برای مردم سازی آن هستیم.

خادمی با بیان اینکه سومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی ایران ۵۰۶ نفر از هرمزگان اعزام شدند، اظهار کرد: با استفاده از برنامه آمایشی صورت گرفته نیز توانستیم تاکنون نتایج مناسبی کسب کنیم و در حال حاضر در جایگاه نهم قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه هرمزگان میزبان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۰ کشور آسیایی ثبت نام کرده اند و کشورهای مطرح از ۱۴ آبان ماه در این مسابقات حاضر خواهند شد و پس از ۱۷ سال هرمزگان میزبان چنین رویداد مهمی خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با اشاره به اینکه در خصوص موضوعاتی همچون اسکان و تغذیه مشکلی وجود ندارد، اظهار کرد: تمامی تمهیدات اندیشیده شده است و امیدواریم تا روز آغاز مسابقات بدون هیچ مشکلاتی پیش برویم.

وی با بیان اینکه تا هفته آینده رسیدگی کاملی به ورزشگاه خلیج فارس کنیم، اضافه کرد: ورزشگاه میناب برای رفع مشکل دکل و برج نور نیز برنامه ریزی کردیم و کار انجام شده و امیدواریم ورزشگاه شهید امینی بزودی آماده بهره برداری می شود و ورزشگاه رودان مبلغ یک میلیارد تومانی کسری قرار است برطرف شود و سیستم های برق رسانی برطرف و تا ده روز آینده کشت انجام می شود و چمن مصنوعی بیکاه نیز در حال بهسازی است و از بازی دوم تیم متحد معزآباد در رودان از تیم ها میزبانی می کند.

خادمی با اشاره به اینکه در وضعیت کنونی شهر مغفول تر از روستاها در احداث پروژه ها قرار گرفته است، تصریح کرد: روستاییان حق دارند که خواسته های ورزشی خود را مطرح کنند و همواره پذیرای انتقاداتشان هستیم و ۸۰ درصد تمرکزمان در چند سال گذشته برای تجهیز خانه های روستایی بوده و هست.

وی با بیان اینکه اکثر پروژه های ورزشی در روستاهاست، افزود: روستاها را اولویت بندی کرده و براساس اولویت ها برنامه ریزی کرده ایم و امیدواریم گوشه ای از زحمات روستاییان را جبران کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سالن ۲۵۰۰ خلیج فارس و سالن ۶ هزار نفری در برنامه مان قرار دارد، اضافه کرد: امیدواریم با ورود بنگاه های اقتصادی نیز بتوانیم در بحث تجهیز اماکن ورزشی ورود جدی تری داشته باشیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=3033

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: