سه بازیکن هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی امیرحسین دهقانی و علی جوذری به اردو تیم ملی امید و ایمان هوازاده به اردوی تیم ملی فوتسال دانشجویان کشور دعوت شدند.

مسعود جداوی مدیر عامل باشگاه پالایش نفت بندرعباس در این خصوص به خبرنگار فارس گفت:این موفقیت در سایه تلاش و برنامه‌ریزی بی‌وقفه مربیان، بازیکنان و دست اندرکاران ورزش استان و حمایت بی‌دریغ مردم به دست آمد و بار دیگر نشان داد که همدلی و هم افزایی استانی می‌تواند در همه عرصه‌ها، ما را به قله‌های پیروزی و پیشرفت رهنمون سازد.

جداوی با بیان اینکه باشگاه پالایش نفت بندرعباس با پتانسیل های موجود در خدمت ورزش استان هرمزگان است و در صورت نیاز برای خدمت به جامعه ورزشی از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد، اضافه کرد: اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال امید جهت حضور در مسابقات کافا با حضور ۲۲ بازیکن از ۱۱ تا ۱۵ تیرماه در مرکز ملی برگزار می شود و بازیکنان این باشگاه به همین منظور راهی تهران شدند.

وی ادامه داد: ایمان هوازاده نیز از امروز به مدت سه روز در اردوی تیم ملی دانشجویان شرکت می کند.

تیم ملی فوتسال دانشجویان کشور تا قبل از حضور در مسابقات جهانی یونیورسیاد، چند مرحله اردو برگزار می کند تا مردادماه سال جاری در مسابقات جهانی دانشجویان که در رشته های مختلف ورزشی به میزبانی کشور روسیه برگزار می‌شود، شرکت کند.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=9748

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: