انتخاب رئیس هیات بدمینتون هرمزگان

باکسب ۱۲ رای مجمع انتخاباتی بدمینتون استان مصطفی خادم به مدت چهارسال رئیس هیات بدمینتون استان هرمزگان شد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی ،مجمع انتخاباتی هیات به ریاست محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان، خادمی معاون ورزشی اداره کل و سایر اعضای مجمع با رعایت پروتکل های بهداشتی درمحل سالن جلسات اداره کل ورزش برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مجمع با اشاره به استفاده از ظرفیت دانشگاهیان و پیشکسوتان این رشته ورزشی اظهار کرد: امیدوارم بدمینتون استان به شرایط و داشته های فعلی اکتفا نکند و برنامه های قهرمانی و توسعه این رشته رابااستفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود افزایش دهد و جاهایی که کمبود داریم بااستفاده از تجربیات و دانش پیشکسوتان و از آن فضای موجود در راستای آموزش و استعدادیابی بدمینتون بهره لازم را ببرند .
محمودرضا امیاری با اشاره به اینکه در رشته بدمینتون می بایست ازتجربیات و ظرفیت استانهای دیگر که برخوردار هستندهم استفاده کرد بیان داشت: این انتظار می‌رود که اقای خادم بعنوان رییس هیات با سابقه ۸ ساله در این هیات توان خود را در سطح استانی نبیند بلکه باید در سطح ملی ظرفیت خود را مشخص کنند تادر آینده شاهدموفقیتهای ورزشکاران این رشته در سطوح مختلف ملی و بین المللی باشیم.
وی یادآورشد: از هیات بدمینتون استان انتظار می‌رود که دانش پروری و حرفه ای شدن را از ابتدای کار در نظر بگیرند چرا که استان هرمزگان در رشته های مختلف ورزشی دارای ظرفیت و پتانسیل بالقوه ای است.
گفتنی است ، مصطفی خادم، تنها کاندیدای این انتخابات بود که با کسب ۱۲ رأی به مدت ۴ سال سکان هدایت هیئت بدمینتون استان هرمزگان را بر عهده گرفت.
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=239

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: