نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس:

اقدامات موثری در توسعه‌ی زیرساخت‌های ورزشی انجام شده است

نماینده مردم غرب استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان توانسته اقدامات موثری در توسعه‌ فضاها و زیرساخت‌های ورزشی در استان انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس در نشست با مدیران ورزش و جوانان این استان اظهار داشت: بر اساس مصوبه مجلس از سال ۱۳۹۹ تاکنون بودجه‌ای در قالب توسعه و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در استان‌ها درنظر گرفته شده که اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان با بهره‌برداری از منابع و باهمکاری سازمان برنامه‌ریزی کشور، توانسته است اقدامات موثری در توسعه‌ی فضاها و زیرساخت‌های ورزشی انجام دهد.

وی با بیان اینکه توسعه ورزش در هرمزگان حاصل تعامل و همکاری تمامی ارگان‌های مربوطه در حوزه ورزش بوده است و شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بوده‌ایم، اضافه کرد: نمایندگان مجلس با کمک بخشی از منابع ملی و استانی که در اختیار دارند، ضمن اولویت بندی، باید از حوزه ورزش استان حمایت کنند تا کمبودها سریعتر بر طرف شود.

این نماینده مجلس با تاکید بر تکمیل تجهیزات و زیرساخت‌های ورزشی افزود: منابع موجود برای توسعه عمرانی در ورزش مورد استفاده قرار می‌گیرد و در بحث تکمیل تجهیزات متاسفانه با کمبود منابع روبرو هستیم که حل این مشکل نیازمند توجه ویژه نمایندگان به این بخش است.

نماینده مردم غرب استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  در حال حاضر ساخت سالن‌های ورزشی هزینه‌ی بالایی به هم به همراه دارد که اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری سازمان نوسازی مدارس، طرحی اجرا کرده که سالن‌های ورزشی مدارس خارج از محیط آموزشی احداث شود تا ورزشکاران نیز بتوانند از این سالن‌ها استفاده کنند.

جباری در خصوص وضعیت زمین های چمن مصنوعی‌ استان هم گفت: تنها دغدغه‌ی ما این است که کارخانه‌ی سازنده‌ی چمن مصنوعی در تحویل سفارشات تاخیر دارد؛ به طوری که چمنی که سال ۱۴۰۰ ثبت سفارش شده را دو سال بعد تحویل داده اند و با توجه به حجم بالای کار،‌ چمن‌های سفارشی از کرمان آورده می‌شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10523

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: