از طرح برگزاری نخستین لیگ برتر دارت کارگران کشور رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری از روز گذشته نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت مردم با هدف تبیین دستاوردها و خدمات شش ماهه اخیر، بررسی چالش ها، معرفی اهداف و برنامه های آتی و آسیب شناسی اهداف و چشم انداز پیش رو در ساختمان مرکزی این وزارتخانه آغاز بکار کرد.

در همین راستا صبح امروز با حضور جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری، کمال تنها مدیرکل امور ورزشی و دیگر مسئولین حوزه ورزش کارگری آئین رونمایی از طرح برگزاری نخستین لیگ برتر دارت کارگران کشور در سال ۱۴۰۱ رونمایی شد.

به گفته محمد رضا فراهانی دبیر انجمن کمیته های ورزشی فدراسیون ورزش کارگری هدف از اجرای این طرح توسعه و ترویج ورزش دارت به عنوان یک رشته ورزشی همگانی و قهرمانی،تقویت فعالیت های ورزشی در جامعه کارگری و توسعه رقابت های سالم بین ورزشکاران این رشته و فراهم نمودن زمینه های لازم جهت شناسایی و تقویت استعدادهای قابل توجه در مقوله پرورش مهارتها تا سطح قهرمانی می باشد.

وی با بیان اینکه لیگ برتر دارت در اردیبهشت ماه و به مناسبت روز کارگر برگزار خواهد شد افزود:برای نخستین بار است که یک رشته انجمن ورزشی کارگران دارای لیگ برتر می شود.

فراهانی با بیان اینکه برگزاری مسابقات لیگ به عنوان یکی از اقدامات مهم و موثر در پیشبرد ورزش قهرمانی دارت و همچنین برای بالا بردن سطح کیفی بازیکنان مطرح می شود ادامه داد:رشته ورزشی مفرح و جذاب دارت به لحاظ ویژگی های خاص خود از جمله ورزش هایی محسوب می شود که در اکثر اوقات به صورت انفرادی و دوبل و برای افراد درهر رده سنی قابل اجراست.

وی افزود : برآن شدیم تا با یک برنامه ریزی دقیق ، اولین دوره لیگ را در سال ۱۴۰۱ رقم بزنیم تا گامی مثبت در پیشبرد سطح کیفی بازیکنان کارگری کشور داشته باشیم.

در این مراسم بیژن خراسانی نایب رییس و مرتضی اسماعیلی دبیرکل فدراسیون و احمد اسناوندی معاون مدیرکل امور ورزشی نیز حضور داشتند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=733

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: