حضور نماینده هرمزگان در مسابقات فوتسال آرامستان های کشور

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از حضور تیم فوتسال کارکنان آرامستان بندرعباس به عنوان نماینده استان هرمزگان در نهمین دوره مسابقات فوتسال سازمان های عضو اتحادیه آرامستان های کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، امید کاردانی رییس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس امروز در این ارتباط اظهار کرد: با توجه به شرایط کاری در مجموعه آرامستان، تلاش براین است فضایی را برای افزایش روحیه و شادابی و حفظ سلامت کارکنان بوجود بیاوریم.

 کاردانی با اشاره به اینکه با ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های ورزشی در مجموعه آرامستان که برای اهداف سازمانی هم موثر می باشد ،افزود: نهمین دوره مسابقات فوتسال سازمان های عضو اتحادیه آرامستان های کشور در روزهای آینده در شهر زنجان آغاز می شود.

وی گفت: اعضای تیم فوتسال سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس با حضور در کنار قبور شهدای عزیز و والامقام و ذکر فاتحه با ترکیب ۹ نفره به همراه سرپرست و مربی به این مسابقات اعزام شدند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس هدف از حضور در فعالیت های ورزشی در مرحله اول تمرین اخلاق مداری و جوانمردی دانست چرا که این موضوع از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است.

پایان پیام/

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10799

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: