درارزیابی عملکرد دفتر برنامه ریزی ونظارت بر امور جوانان وزارت ورزش:

ورزش وجوانان هرمزگان رتبه پنجم را کسب کرد

اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان درارزیابی عملکرد دفتر برنامه ریزی ونظارت بر امور جوانان وزارت ورزش وجوانان ، رتبه پنجم را کسب کرد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی،مطابق قانون یکی از اهداف دهگانه وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان، ساماندهی امور جوانان با مشارکت دستگاه های مرتبط و پیگیری و نظارت بر اجرای آن است که بدین منظور ستادهای ساماندهی امور جوانان در سطوح ملی، استانی و شهرستانی تشکیل شده است.
مهمترین وظایف این ستادها مطابق آیین نامه، تدوین اقدامات اجرایی دستگاه های استانی نظارت بر فعالیت ها و برنامه های مرتبط با امور جوانان، سیاستگذاری، برنامه ریزی و ظرفیت سازی به منظور توانمند سازی جوانان در حوزه های مختلف و طراحی و اجرای برنامه های الگویی و ویژه در حوزه جوانان با مشارکت و همکاری دستگاه های ذیربط است.
گفتنی است، مهمترین بستر قانونی برای سیاستگذاری، تصمیم سازی، هماهنگی و نظارت بر عملکرد دستگاه ها در حوزه جوانان، ستادهای ساماندهی امور جوانان هستند.
 در ارزیابی عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان استان هرمزگان بیش از ۶ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ، ۶ کمیته تخصصی که در جلسات ادارات ورزش وجوانان شهرستان بیش از ۷۶جلسه برگزارو۹۳.۳درصدتحقق یافت که مسئولیت رئیس گروه ستاد ساماندهی امورجوانان استان بر عهده مرضیه ذاکری می باشد و در همین رابطه لوح تقدیری از سوی سینا کلهر معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان و کسب رتبه پنجم این حوزه به سرکار خانم ذاکری اعطا شده است .
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=11241

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: