امیدوارم روز به روز شاهد رشد ورزش و جوانان در سطح استان باشیم

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ، نماینده مردم شهرستانهای بندرعباس، قشم،بندر خمیر،حاجی آباد و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی با مظفر مهری خادمی نسب سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر احمد مرادی در این دیدار در خصوص روند پروژه های ورزشی و تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام ورزشی در حوزه انتخابیه خود، توسعه زیرساختهای ورزشی، ورزش قهرمانی و همگانی استان مباحثی را مطرح نمود.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم در سال جدید ، روز به روز شاهد رشد کمی و کیفی در دو حوزه ورزش و جوانان در سطح استان باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت استان هرمزگان از ظرفیت بالایی در عرصه ورزش برخوردار است و خواستار برنامه ریزی و پیگیری هر چه بیشتر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در حوزه‌های مختلف ورزشی به ویژه توجه بیشتر به هیات‌های ورزشی ، ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در این استان شد.

خادمی نسب در این دیدار ضمن قدردانی از اعتماد و حمایت دکتر مرادی و مجمع نمایندگان استان به وی ، گزارشی از کارها و فعالیتهای صورت گرفته در اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در حوزه انتخابیه و توسعه زیرساخت های اماکن و فضاهای ورزشی در استان را ارائه نمود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=957

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: