گام بلند بانوان نیوکار در هفته تربیت بدنی

مسئول انجمن نیو کونگ فو در استان هرمزگان گفت: به زودی شاهد گام بلند بانوان نیوکار هرمزگانی در هفته تربیت بدنی خواهیم بود.

سهیلا صبوری مسئول انجمن نیو کونگ فو در استان هرمزگان اظهار کرد: برنامه های متنوعی در راستای ترویج نیو کونگ فو در استان هرمزگان در دست تدوین داریم که به زودی اجرایی می کنیم.

وی با بیان اینکه محدودیتهای کرونا هم نتوانسته است مانع اجرای برنامه های ما شود اضافه کرد: آقای  محمد تقی معصولی رییس انجمن نیو کونگ فو ایران توجه ویژه به پیشرفت این انجمن در استانهای مختلف من جمله هرمزگان داشته اند و امیدواریم  با رفع محدودیتهای ستاد کرونا بتوانیم برنامه های خود را در راستای اهداف این انجمن در استان هرمزگان عملی کنیم.

صبوری با اعلام این خبر که در هفته تربیت بدنی نیوکاران با تمام قدرت در همایش این هفته شرکت می کنند، اضافه کرد:  سبک نیو کونگ فو از لحاظ قابلیت اجرا ، تکنیک ، فرم، تاکتیک ها و فنون منحصر بفرد خود و به روز بودن در سطح بالایی قرار دارد و به سرعت در سطح بین المللی و کشور در حال گسترش است.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات کونگ فو به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد و گفت: بانوان کونگ فو کار در این مسابقات در بخش فرم و مایانا ( آزاد و نیمه آزاد) به مصاف هم رفته و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مسئول انجمن نیو کونگ فو استان هرمزگان در ادامه با انتقاد از آمار کم تحرکی در هرمزگان،اضافه کرد: از بانوان هرمزگانی تقاضا داریم جهت سلامتی روح و روان خود به رشته نیوکونگ فو رو آورده و به فکر سلامت خود باشند چرا که هنر جویان در نیو کونگ فو می توانند در حداقل زمان ممکن به توانایی و مهارتهای قابل توجهی دست پیدا کنند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=507

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: