در سری رقابتهای انتخابی بزرگسالان استان

نفرات برتر جودوی بزرگسالان هرمزگان مشخص شدند

مسابقات جودو بزرگسالان استان هرمزگان با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی مسابقات انتخابی بزرگسالان استان هرمزگان با حضور ۴۰ جودوکا در  آکادمی جودو قریب بندرعباس جریان داشت با مشخص شدن عناوین برتر پایان یافت.

در این سری رقابتها در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم شراف الدین صدیقی از  قشم اول شد، سجاد حسینعلی از رودان عنوان دومی را کسب کرد و نعمت مرادی  از رودان به مقام سوم رسید.

در وزن منفی ۶۶ کیلوگرم علی قیطاسی از بندرعباس و علی رجائی نژاد از رودان  به ترتیب اول و دوم شدند و در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم آرش رهبری از بندرعباس، ابراهیم قاسمی از قشم و شهرزاد بارک زهی از قشم به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در وزن منفی ۸۱ کیلوگرم امیر ذاکری، عبدالرضا ذاکرین و مهدی معطری هر سه از بندرعباس به ترتیب مقامهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در وزن منفی ۹۰ کیلوگرم مصطفی سرهنگ زاده از بندرعباس اول شد، کمال علی مرادی از قشم عنوان دومی را کسب کرد و جواد مهدی آبادی از بندرعباس به مقام سوم رسید.

در وزن منفی ۱۰۰ کیلوگرم شایان احمدی از قشم اول شد و در وزن مثبت یکصد کیلوگرم محمد فیروزی و احمد رضا شعبانی گلستانی هر دو از بندرعباس به ترتیب اول و دوم شدند و علی سلجوقیان از قشم به مقام سومی بسنده کرد.

 نفرات منتخب در قالب تیم بزرگسالان استان به زودی در مسابقات کشوری بوشهر شرکت خواهند کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10773

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: