هیئت های ورزشی دوره های استعدادیابی بانوان را در اولویت قرار دهند

مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: لازم است هیئت های ورزشی با برنامه ریزی منسجم ،دوره های مربیگری،داوری و استعدادیابی بانوان را اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، مظفر خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان امروز اظهار داشت: در اداره کل ورزش و جوانان استان نگاه و توجه ویژه ای به حوزه ورزش بانوان در سطح استان داریم و پیگیر اعتبارات برای تقویت و رشد این حوزه هستیم.

وی تصریح کرد: با همه توانمان در جهت توسعه ورزش استان بخصوص ورزش بانوان تلاش خواهیم کرد تا موانع و مشکلات را رفع نماییم تا موفقیتهای بیشتر بانوان ورزشکارمان در میادین ورزشی را شاهد باشیم .

مدیرکل ورزش و جوانان استان  از نواب رئیس هیئت های ورزشی استان خواست تا ضمن بازدید از فضاها، اماکن ورزشی و باشگاهها و شهرستان ها، برنامه عفاف و حجاب را در فعالیت های ورزشی مد نظر قرار دهند.

خادمی با بیان اینکه ۳ اردوی تیم ملی در رشته نجات غریق، تیراندازی و استعدادیابی بسکتبال و فوتبال به میزبانی هرمزگان در سال گذشته برگزار شد، اظهار کرد: استان هرمزگان در سال گذشته میزبان مسابقات لیگ کشوری در رشته های فوتبال ساحلی، هندبال، والیبال، فوتسال، بسکتبال، بدمینتون و قایقرانی بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=4548

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: