ازحق مغفول‌مانده فوتبال هرمزگان باید دفاع کرد

مشاور عالی استاندار در امور ورزش و جوانان گفت: رسانه‌ها ضمن مطالبه گری، باید از من بخواهند تا ازحق فوتبال و ورزش استان که سالیان سال مغفول مانده، دفاع کرده و به سرانجام برسانم.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، عباس سرخاب مشاور عالی استاندار در امور ورزش و جوانان هرمزگان امروز در یک گفت و گوی خبری با بیان اینکه انتظار داریم رسانه های فعال در کنار ما باشند تا مطالبات ورزش استان را با کمک یکدیگر به سرانجام برسانیم، تصریح کرد: در این راه اگر قلم یا نوشته ها فقط در راستای انتقاد باشد کار ما نیز سخت تر خواهد شد و به همین دلیل از رسانه ها می خواهم به صورت کاملا منطقی از استاندار بخواهند و به ما انرژی بدهند تا گامهایمان را برای تقویت هر چه بهتر ورزش استان محکمتر برداریم.

عباس سرخاب در بخشی دیگر با اعلام اینکه به عنوان رابط بین استاندار و جامعه ورزشی استان در بحث ورزش هر کاری از دستم بر بیاید انجام می دهم خاطرنشان ساخت: قطعا رسانه ها و خبرنگاران تجربه خیلی خوبی دارند و انتظار داریم با حمایت آنها به مقصد برسیم و اگر نقاط ضعفی در برنامه های ما وجود دارد، کمک کرده و تذکر بدهند.

بهترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا در سال ۱۹۹۰ ضمن استقبال از ایده و طرحهای مبتکرانه به منظور ارتقای ورزش استان ادامه داد:رسانه ها باید از عباس سرخاب بخواهند تا کار انجام دهد چرا که من خود را برای سخت ترین چالشها آماده کرده ام، هیچ واهمه ای ندارم و فقط به دنبال اینم که فوتبال هرمزگان را به سرانجام برسانم.

وی با اذعان به این مطلب که رسانه ها باید مطلب بنویسند و  مرا وادار کنند که برای ورزش استان بجنگم و امتیاز بگیرم، اضافه کرد: اعتقاد راسخ دارم اگر رسانه ها به صورت هفتگی از عباس سرخاب گزارش بخواهند و با قلم خود به سمت من انرژی مثبت روانه کنند، قطعا به اهداف خودمان می رسیم.

پایان پیام/

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=4503

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: