سازماندهی جام محلات آغاز راهی برای تحول ورزش هرمزگان است

مشاور عالی استاندار در امور ورزش و جوانان با بیان اینکه سازماندهی جام محلات آغاز راهی است که ورزش استان را متحول خواهد کرد تصریح کرد: این سازماندهی با ورزش فوتبال آغاز شده و در آینده با تمامی رشته های مستعد و با هدایت بزرگان آن رشته و هیاتهای ورزشی ادامه می یابد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، عباس سرخاب مشاور عالی استاندار در امور ورزش و جوانان امروز در یک گفت و گوی خبری با اشاره به اهمیت ورزش در استان هرمزگان اظهار کرد: در چند دهه گذشته همواره در فوتبال کند حرکت کرده ایم، انگار که فوتبال ما به خواب رفته یا سکته کرده است که ما در اولین گام جهت انجام این ماموریت مهم و با هماهنگی مدیرکل محترم ورزش استان، برنامه ویژه ای جهت سازماندهی ورزش محلات تهیه کرده ایم و به همین منظور ورزش استان با هماهنگی همه دستگاه‌ها و دست اندرکاران به ویژه اداره کل ورزش و جوانان و پیشکسوتان هر رشته مورد حمایت  ویژه قرار خواهد گرفت.

مأموریت مهمی در زمینه ورزش بر عهده دارم

سرخاب با تاکید بر اینکه در این مسیر دست دوستی همه علاقمندان به ورزش استان به ویژه مدیران صنایع، جهت حرفه ای ساختن ورزش فوتبال پایه و ارتقای سطح فوتبال استان و همچنین حضور حداکثری بازیکنان بومی در لیگ های معتبر و مهم کشور را به گرمی می فشاریم، خاطر نشان کرد: استاندار هرمزگان ماموریت بسیار مهمی در ورزش به بنده داده اند و ما با برگزاری جلسات متعدد و تشکیل اتاق فکر، طرحها و ایده ها را جهت بررسی بیشتر مکتوب کرده و با انجام ساعتها کار کارشناسی، با تایید استاندار هرمزگان به دنبال اجرای آن هستیم.

احیای فوتبال محلات آغاز شده است

 وی اضافه کرد: مقرر شده کل طرحهایی که جهت اجرا با استاندار به توافق رسیده ایم در سه مرحله پیگیری شود و یک بخش آن احیای فوتبال محلات است که استارت آن زده شده و همگی به زودی در جریان ریز برنامه های آن قرار خواهند گرفت.

سرخاب با اعلام این مطلب که در تمام برنامه ریزیهای خود باید منافع نسل آینده را در ورزش در نظر بگیریم اضافه کرد: در ارتباط با فوتبال نباید به گذشته برگردیم بلکه باید آینده را مد نظر داشته باشیم و برنامه ریزی کنیم که در این مسیر بنده شخصا از استاندار خواستم و تاکید کردم که فوتبال استان هرمزگان باید احیا شود و ایشان نیز قول همکاری دادند.

۲۰ خرداد مسابقات مینی فوتبال بندرعباس کلید می خورد

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه همه مرا به عنوان یک خادم و پیشکسوت می شناسند و تاکنون در حد توان توانسته ام در سطح ملی افتخارات خوبی برای استانم کسب کنم، افزود: با هدف انجام یک کار فرهنگی ورزشی مناسب و ایجاد شور و نشاط در محلات، ضمن بررسی کامل  طرح پیشنهادی، پس از بحث و تبادل نظر با اداره ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال و سرکشی به محلات بندرعباس، بر اساس تصمیمات و برنامه ریزی که صورت گرفت، قرار شد ۲۰ خردادماه جاری، آغاز مسابقات مینی فوتبال محلات شهر بندرعباس را اعلام کنیم.

وی گفت: در مرحله نخست برگزاری مسابقات محلات را مد نظر داریم و ما قطعا باید از محلات شروع کرده، استعدادها را شناسایی و برای نسل آینده سرمایه گذاری کنیم که این هدف نهایی ما است و در مرحله بعد احداث آکادمی حرفه ای برای استان و سپس ایجاد یک کمپ مجهز که در شان و منزلت استان باشد را در دستور کار خواهیم داشت.

سرخاب عنوان داشت: من چون خودم فوتبالی هستم گفتم از فوتبال شروع کنم تا نتیجه بگیرم و بعد مثلا به سراغ بسکتبال و سایر رشته ها هم خواهیم رفت، اما در حال حاضر برنامه ریزی ما برای فوتبال استان خواهد بود و نه تنها فوتبال محلات را راه اندازی میکنیم بلکه استعدادهای ناب استان هرمزگان را شناسایی و در کشور مطرح خواهیم کرد.

وی از حمایت های استاندار هرمزگان نیز تقدیر کرد و گفت: بدون شک اتفاقات خوبی در پی این توجهات شکل خواهد گرفت که به رشد ورزش استان منجر می شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=4414

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: