زیرساختهای تکواندو در شهر فارغان مهیا می شود

در نشست مشترک رییس هیات تکواندو شهرستان حاجی آباد با نماینده ورزش و جوانان بخش فارغان بر برنامه ریزی بهتر و استفاده مناسب از ظرفیت های موجود جهت پرداختن به ورزش تکواندو تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، رویین تن کیوانی نماینده اداره ورزش و جوانان در بخش فارغان امروز با اشاره به راه اندازی ورزش تکواندو در این بخش و استقبال نوجوانان، جوانان و خانواده ها از این رشته مهیج گفت: تکواندوی بخش فارغان در مدت فعالیت خود، توانسته است کارنامه بسیار خوبی نشان دهد که زحمات مربی این رشته سبحان امیری توسلی قابل تقدیر است.

کیوانی در ادامه ضمن تقدیر از فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج حوزه صاحب الزمان (عج) که امکانات ورزشی حوزه را در اختیار این رشته قرار داده است، عنوان کرد: حضور رییس هیات تکواندو شهرستان حاجی آباد در بخش فارغان را به فال نیک می گیریم و ضمن قدردانی از ایشان، امیدواریم بتوانیم زیرساختهای مورد نیاز این رشته را با کمک مسوولان و رییس هیات شهرستان فراهم ساخته و در آینده ای نزدیک، شاهد برگزاری مسابقات تکواندو به میزبانی شهر فارغان باشیم.

امیریان رییس هیات تکواندو شهرستان حاجی آباد نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از فعالیت ورزشکاران در رشته تکواندو، قول مساعد داد تمام تلاش خود را جهت ترویج و آماده سازی زیرساختهای لازم بر اساس اصول تدوین شده توسط فدراسیون تکواندو به عمل آورد.

در این نشست همچنین بر راه اندازی رشته تکواندو برای بانوان فارغان تاکید و از مهرتاش آور مدیر عامل باشگاه مهر نوین به خاطر انجام فعالیت های فرهنگی و ورزشی که باعث رونق ورزش و امید آفرینی در بین اهالی شهر فارغان شده است، تقدیر شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=4405

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: