دونده های نابینای هرمزگانی ۳ مدال کسب کردند

رییس هیات نابینایان و کم بینایان شهرستان بندرعباس از کسب سه مدال توسط ورزشکاران نابینای هرمزگان در مسابقات انتخابی تیم ملی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، عبدالرسول رییسی، رییس هیات نابینایان و کم بینایان شهرستان بندرعباس در این خصوص اظهار کرد: تیم چهار نفره دوومیدانی بانوان و آقایان نابینا و کم بینای هرمزگان که جهت شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی،عازم تهران شده بودند با کسب یک مدال نقره و دو برنز به استان بازگشتند.
رییسی اضافه کرد: خانم معصومه زارعی دونده هرمزگانی در ماده ۱۰۰ متر بانوان مدال نقره گرفت و اسحاق کمالی در مواد۱۵۰۰متر و ۵۰۰۰متر با کلاسT11با همراهی مسعود چکاری به عنوان دونده همراه موفق به کسب دو مدال برنز شد و امیر میرانی در ماده پرتاب نیزه با کلاسT13 نیز با کسب یک مقام چهارمی به کار خود در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور پایان داد.
در این سری رقابت‌ها هوشنگ کریمی با نظر و انتخاب از سوی کمیته داوران فدراسیون نابینایان وکم بینایان و جانبازان و معلولین به عنوان داور بخش پرتابها به قضاوت پرداخت.
گفتنی است فائزه خازنی پور به عنوان سرپرست و مربی بانوان و امیررضاکریمی ، مسعودچکاری و هوشنگ کریمی به ترتیب به عنوان سرپرست ، مربی و سر مربی مردان، تیم هرمزگان را در این سری رقابتها همراهی کردند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=4282

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: