هرمزگان میزبان چهارمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان‌ استانداری ها

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: هرمزگان میزبان چهارمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان‌ استانداری هاست .
به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، محسن خاکی نهاد در آیین افتتاح چهارمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان‌ استانداری های سراسر کشور گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر یادواره شهید ابراهیم هادی به میزبانی استان هرمزگان گفت: در برگزاری مسابقات ورزشی با توجه به مزین نمودن شهید بسیجی “شهید ابراهیم هادی” هدف والایی قراردارد.


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: این دوره مسابقات توسط اداره سلامت و تربیت بدنی وزارت کشور با همکاری مسوولان سلامت و تربیت بدنی استانداری ها؛ با هدف ارتقاء سطح ورزش کارکنان و بالا بردن‌ روحیه نشاط، انگیزه، وفاق ، بازده کاری و فراهم آوردن زمینه رشد و پیشرفت ورزشی در محیطی سالم و در خور و شان و فرهنگ وزارت کشور برگزارمی شود.
دکترخاکی نهاد با بیان اینکه بازی‌ها در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می شود، عنوان کرد: دراین مرحله، کشور به پنج منطقه تقسیم شده است که از منطقه جنوب استان های خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان ، فارس و کرمان به میزبانی استانداری هرمزگان حضور دارند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در مرحله نهایی سه تیم برتر هر منطقه به اضافه تیم فوتسال وزارت کشور در مجتمع خزرآباد ساری شرکت می کنند.


محسن خاکی نهاد با اشاره به توجه به سلامتی کارکنان درمجموعه وزارت کشورعنوان کرد: درهرمزگان نیز ازابتدای دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به این امرشده است . وی افزود: این دوره مسابقات با حضور پنج تیم از استان های هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، خوزستان، فارس و کرمان به میزبانی هرمزگان برگزار تا روز چهارشنبه این هفته ادامه دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان بیان کرد: در این مسابقات سه تیم صعود خواهند کرد و تیم قهرمان در این مسابقات در خزر آباد ساری به فینال خواهد رفت. وی افزود: این مسابقات از ۱۶ اردیبهشت ماه لغایت بیستم به طول خواهد انجامید.


محمود رییسی رییس کمیته داوران فوتبال استان هرمزگان نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: این مسابقات به مدت پنج روز در بندرعباس به صورت دوره ای برگزار می شود که در پایان سه تیم به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.
وی اضافه کرد: در این سری رقابت‌ها سعی کردیم از داوران لیگ برتر استان و کسانی که مسابقات کشوری را قضاوت میکنند بهره ببریم و امروز نیز آقای صادقی که از داوران لیگ برتر فوتسال هستند داوری بازی نخست این رقابت‌ها را به عهده دارد.
گفتنی است در نخستین روز این سری رقابت‌ها استانداری هرمزگان با نتیجه ۲ بر یک سیستان و بلوچستان را شکست داد، تیم فارس با نتیجه ۲ بر یک از سد بوشهر عبور کرد و خوزستان نیز موفق شد با برتری ۶ بر صفر از سد استانداری کرمان عبور کند.


فردا هفدهم اردیبهشت ماه نیز تیم فارس به مصاف خوزستان می رود، کرمان با سیستان و بلوچستان بازی میکند و هرمزگان نیز با بوشهر دیدار خواهد کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=4164

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: