توسط کارگروه کوهپیمایی همگانی هیات کوهنوردی شهرستان بندرعباس برگزار شد/اجرای آخرین برنامه تمرینی و دورهمی دوستانه کوهپیمایی همگانی در سال ۱۴۰۱

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرمزگان ورزشی آخرین برنامه تمرینی و دورهمی دوستانه کوهپیمایی همگانی ، روز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس برگزار شد.

این برنامه با حضور جمعی از خانواده ی کوهنوردی و مسولین هیات کوهنوردی استان و شهرستان برگزار گردید.

هادی مفضل رییس هیات کوهنوردی استان هرمزگان در ابتدا ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت؛ در روزهای پایان سال هستیم و کم کم وارد سال جدید خواهیم شد،جای آن دارد که خود را آنالیز کنیم و نکات قوت و ضعف خود را چه در عرصه زندگی و در عرصه ورزشی بررسی و تمامی تفکرات خود را برای بهتر بودن بکار ببریم،به نظر حقیر کوه و طبیعت هیچگاه کمرنگ نخواهند شد و راه لذت بردن از این نعمت خدادادی را باید یاد بگیریم و این را هم باید در نظر قرار بگیریم که این موهبت الهی به نسل های آینده هم تعلق دارد پس ما وظیفه داریم از آن مراقبت کنیم.
امیدواریم سال نو پر از شادی،نشاط‌ و انرژی های مثبت برای شما و خانواده های محترمتان باشد
از همه عزیزانی که در عرصه کوهنوردی و ورزش تلاش می‌کنند صمیمانه تشکر میکنم و برای درگذشتگانمان در سال گذشته طلب رحمت و مغفرت از خداوند بزرگ را داریم.

امین حکمت نیا ، مسوول کارگروه کوهپیمایی همگانی هیات کوهنوردی استان هرمزگان گفت؛سال ‌ ۱۴۰۱ با تمام پستی و بلندی هایش به پایان رسید و در مجموع سال خوبی برای کارگروه کوهپیمایی همگانی استان بود و استان هرمزگان از سوی فدراسیون کوهنوردی ایران بابت برگزاری دوره ها تقدیر شد و این مهم با تلاش های همه دوستان کوهنورد و دلسوز عرصه کوهپیمایی همگانی میسر شد. از این بابت از همه کوهنوردان و همراهان عزیز در هیات های کوهنوردی شهرستان های استان هرمزگان قدردانی میکنم امیدوارم در سال‌ جدید شاهد برگزاری دوره‌های جدید برای خانواده ها باشیم تا بتوانیم فرهنگ استفاده از طبیعت و کوهنوردی را در خانواده ها نهادینه کنیم.

حمید سمالی ، مسوول کارگروه کوهپیمایی همگانی هیات کوهنوردی شهرستان بندرعباس نیز اظهار داشت دریا و کوه دو نعمت بسیار ارزشمندی است که در بندرعباس داریم و باید از آن‌ بهتر استفاده کنیم ما هر هفته دو جلسه تمرین کوهپیمایی برگزار خواهیم کرد و از ورزشکارانی که در رشته های مختلف فعالیت می‌کنند استقبال می‌کنیم که در این مکان حضور پیدا کنند تا بتوانیم برنامه های وسیع تری در نظر بگیریم.

خبرنگار:فرزان قاراگزلیان

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=4007

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: