در این نشست در خصوص توسعه زیرساختهای روستای رودبار و احداث زمین فوتبال چمن مصنوعی این روستا بحث و تبادل نظر شد

نشست رئیس شورای اسلامی روستای رودبار رویدر به همراه جمعی از جوانان با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمیر

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان خمیر، علی پروین رئیس شورای اسلامی روستای رودبار رویدر و جمعی از جوانان این روستا با یونس برهم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمیر دیدار و گفتگو کردند.

بر پایه همین گزارش در این نشست در خصوص توسعه زیرساخت های روستای رودبار و احداث زمین فوتبال چمن مصنوعی این روستا بحث و تبادل نظر شد.

علی پروین رئیس شورای اسلامی روستای رودبار با درخواست اجرای طرح مشارکتی چمن مصنوعی زمین فوتبال این روستا در خصوص انجام تعهدات زیرسازی، بتن ریزی، احداث رختکن و سیستم روشنایی زمین توسط دهیاری اعلام آمادگی کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمیر با اظهار خوشحالی از اینکه جوانان منطقه بدنبال توسعه زیرساخت های منطقه هستند گفت: موضوع زمانی جالب توجه می شود که همین جوانان حاضرند در انجام و اجرای زیرساخت ها مشارکت نمایند و سهیم باشند.

یونس برهم نیز ضمن استقبال از پیشنهاد عضو شورای اسلامی و دهیاری روستای رودبار اظهار داشت: بدون اینکه قولی بدهم که برای اداره کل و دولت تعهدی ایجاد شود اما نهایت تلاش خود را خواهم کرد تا بتوان با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان، فرمانداری و سازمان برنامه و بودجه در خصوص درخواست شورا راهکاری پیدا و به نتیجه برسد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10409

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: