برگزاری دومین دوره کشتی محلی در شهرستان حاجی آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرمزگان ورزشی دومین دوره مسابقات کشتی محلی در شهرستان حاجی آباد با همکاری هیات کشتی واداره ورزش و جوانان به میزبانی اداره اوقاف با استقبال بی نظیر ورزشکاران و حضور تماشاچیان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ۳۰ کشتی گیر در ۸ وزن از شهرستان حاجی آباد و روستای های توابع شرکت داشتند.

مراسم اختتامیه این رقابت ها باحضور علی خرم نسب فرماندار حاجی آباد،محسن جوزری سرپرست اداره ورزش و جوانان ، محمود معصومی شهردار،اعضای شورای شهر،محمد غلامپور رییس هیات کشتی و روسای هیات های ورزشی برگزار شد.
گفتنی است به برندگان این دوره از مسابقات بازوبند پهلوانی و حکم قهرمانی اهدا شد.

فرماندار حاجی آباد افزود : حفظ آیین های مانند کشتی محلی از اهمیت بالایی برخوردار است و نسبت به برگزاری این مسابقات در آینده در روستاهای توابع حاجی آباد با هدف هم دلی و نزدیکی میان ورزشکاران و پاس داشتن آیین سنت قدیمی در همه نقاط حاجی آباد تاکید کرد.

محمد غلامپور رییس کشتی حاجی آباد نیز در این مراسم گفت: مسابقات کشتی یک رسم و فرهنگ قدیمی است و از زمان پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) برای ما به میراث مانده است.
محمد پور ضمن ابراز خرسندی از حضور پهلوانان در این رقابت ها افزود: روستاهایی که تمایل به میزبانی مسابقات کشتی محلی را داشته باشند نهایت همکاری برای برگزاری این رقابت ها را به عمل خواهیم آورد.

خبرنگار افتخاری:مریم دهقانی نظام آبادی

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=3890

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: