برگزاری طرح فراغت بانوان با ورزش (ویژه دستگاههای اجرایی)

طرح فراغت بانوان با ورزش ویژه دستگاههای اجرایی در پارک اصالت بانوان بندرعباس برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، فاطمه مرادی معاونت توسعه ورزش بانوان اظهارداشت: بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر طرح فراغت بانوان با ورزش ویژه دستگاههای اجرایی صبح امروز در پارک اصالت بانوان بندر عباس برگزار شد.
وی افزود:این جشنواره ورزشی همراه با اجرای حرکات کششی، نرمش صبحگاهی و مسابقات( طناب زنی،فریزبی و دو ) انجام شد.

معاونت توسعه ورزش بانوان گفت: هدف کلی از اجرای طرح فراغت بانوان با ورزش ویژه دستگاههای اچرایی حضور و فعالیت بانوان در رقابت های ورزشی است

وی افزود: در سال جاری بمناسبت های مختلف این طرح در بین بانوان شاغل دستگاههای اجرایی اجرا گردیده که مورد استقبال قرار گرفته است و در تلاشیم با برنامه ریزی بتوانیم تا پایان سال بطور مداوم این طرح را اجرا نماییم.

معاونت توسعه ورزش بانوان خاطر نشان کرد:فعالیت های ورزشی بخصوص ورزش های همگانی و گروهی یکی از عوامل ایجاد شور و نشاط در بین جامعه است و حضور بانوان در این برنامه ها باعث شور و نشاط در بین این قشر ارزشمند می گردد.
در این برنامه ۶۰شرکت کننده حضور داشتند که شرکت کنندگان از دستگاههای اجرایی ( میراث فرهنگی، آب منطقه ای، تعاون و کار و رفاه اجتماعی،سازمان برنامه و بودجه،پالایشگاه گاز،سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس،اداره کل راه آهن،تعاون روستایی،کمیته امداد،بهزیستی،فنی و حرفه ای ) بودند.
در مسابقه طناب کشی مژگان کمالی، مریم آذرنوش و سمیه دهقانی به ترتیب اول تا سوم شدند.
در مسابقه فریزبی مقام اول از آن پری ناز شادکام شد،مقام دوم به افسانه ذاکری رسید و مقام سومی نیز به نام فریده صابری ثبت شد.
در مسابقات دو ومیدانی نیز زهرا منتظری، سمیه سلیمی، فاطمه ذاکری و زبیده طاهری زاده به ترتیب اول تا چهارم شدند.

لازم بذکر است این طرح با حضور محدثه درویشی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ،فاطمه مرادی معاونت توسعه ورزش بانوان برگزار شد و کمیته فریزبی و هیئت دو و میدانی نیز در این طرح همکاری داشتند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=3717

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: