رودان، قهرمان مسابقات کونگ فو جام دهه فجر

مسابقات کونگ فو قهرمانی استان هرمزگان (جام فجر) که با شرکت ۹۰ ورزشکار به میزبانی شهرستان رودان جریان داشت با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان در این سری مسابقات که با شرکت شش تیم و در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد، تیم رودان الف با کسب ۱۱۳ امتیاز اول، تیم رودان ب با ۷۲ امتیاز دوم و شهرستان بندرعباس با کسب ۴۸ امتیاز سوم شدند.
در این مسابقات در رده سنی نونهالان و در وزن منفی ۲۰ کیلوگرم برهان پورملک از تیم رودان الف، امیر محمد ایران از رودان ب و محمد صادق صادقی از بندرعباس به ترتیب اول تا سوم شدند.
در وزن منفی ۲۴ کیلوگرم امیررضا آکار از بندرعباس اول شد ، احمد رضا سهرابی از رودان ب به مقام دومی دست یافت و محمد جواد حسین نسب از رودان الف عنوان سومی را کسب کرد.
در وزن منفی ۲۷ کیلوگرم عصام ایوبی از رودان الف، محمد مهدی صابری پناه از رودان ب و محمد امین خرم کامی از بستک نیز به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در وزن منفی ۳۰ کیلوگرم کامران حسینی از بندرعباس و امیر محمد زارعی از رودان ب به ترتیب اول و دوم شدند و حمیدرضا حسن صفات از رودان الف عنوان سوی را کسب کرد.
در وزن منفی ۳۳کیلوگرم نیز محمدرضا علی محمدی و امیر حسین حیدرپور هر دو از بندرعباس به ترتیب اول و دوم شدند و مرتضی صدیقی از رودان ب به مقام سومی دست یافت.
همچنین علی صالحی از بندرعباس، عرفان خدمتکاری از رودان الف و محمدرضا دادی پور از رودان ب به ترتیب عناوین اول تا سوم وزن منفی ۳۷ کیلوگرم را از آن خود کردند.
نفرات برتر وزن منفی ۴۱ کیلوگرم را نیز به ترتیب علی اکبر داد خدایی از رودان الف، عبدالرحمن زارع خو از رودان ب و علی معنایی از بندرعباس تشکیل میدادند.
در وزن منفی ۵۰کیلوگرم عرفان ذاکری از بندرعباس اول شد،حنان دادی فر از رودان الف دوم شد و محمد سبحان معروفی از رودان ب عنوان سومی را کسب کرد.
در رده نوجوانان و در وزن منفی ۳۵ کیلوگرم نیز امیر محمد نجفی از رودان الف به مقام اول دست پیدا کرد، حسین صحراگرد از قشم دوم شد و قاسم زینلی از خمیر عنوان سومی را به دست آورد.
در وزن منفی ۳۸کیلوگرم علیرضا احمدی برنطین از تیم رودان الف، محمد متین جلالی از رودان ب و یاسین کراپ از تیم خمیر به ترتیب اول تا سوم شدند.
محمد امین زینلی از بندرعباس در وزن منفی ۴۱کیلوگرم عنوان نخست را کسب کرد، محمد رسول محمدی از بندرعباس دوم شد و بنیامین پور ملک نیز از تیم رودان الف به مقام سومی دست پیدا کرد.
در وزن منفی ۴۴کیلوگرم محمد امین انصار زاده از رودان الف، محمد علی روز رخ از رودان ب به ترتیب اول و دوم شدند.
در وزن منفی ۴۷کیلوگرم محسن کراپ از بستک اول شد، حشمت رحیمی از بندرعباس عنوان دومی را کسب کرد و محمد رضا آماده از تیم خمیر به مقام سومی رسید.
در وزن منفی ۵۱ کیلوگرم نیز علیرضا دهقان زاده از رودان الف به مقام قهرمانی رسید، محمدامین زمانی از رودان ب دوم شد و سینا صابری از تیم خمیر عنوان سومی را به خود اختصاص داد.
در وزن منفی ۵۵کیلوگرم امیر علی صالحی از رودان الف اول، امیرعباس زمانی از از رودان الف دوم و محمد اسلام صحت از خمیر سوم شد.
در وزن منفی ۵۹ کیلوگرم محمد حدادی از رودان الف اول شد، بابک صدیق از رودان ب عنوان دومی را کسب کرد و احسان رحیمی از بندرعباس به مقام سوم رسید.
در وزن منفی ۶۳کیلوگرم عرشیا دریایی از خمیر، علی چمنی از رودان ب و امیر محمد منصوریان از رودان الف به ترتیب اول تا سوم شدند.
در وزن آزاد نوجوانان نیز حسین عرب از رودان الف اول، معراج آواره از رودان ب دوم و محمد علی کیوان از رودان ب سوم شدند.
در رده جوانان نیز در وزن منفی ۴۸کیلوگرم امیر محمد صالحی از رودان الف اول شد، حمیدرضا برزگر زاده از رودان ب دوم و پارسا خرم گاه از بستک عنوان سومی را کسب کردند.
در وزن منفی ۵۱ کیلوگرم جوانان نیز محمد رونما از رودان الف و نبی الله حیدر نژاد از رودان ب به ترتیب اول و دوم شدند.
در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم امیرحسین رامشگر از رودان الف، مهرشاد امینی از خمیر و سینا درا از قشم به ترتیب اول تا سوم شدند.
در وزن منفی ۵۹ کیلوگرم محمد بستکی زاده از بستک و سجاد قنبری از بندرعباس و در وزن منفی ۶۳کیلوگرم نیز امیر حسین حسن صفات از رودان الف و عبدالجلیل شریفی از رودان ب به ترتیب اول و دوم شدند.
در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم هارون آذر نیو از بستک، امیر حسن حسن صفات از رودان الف و مهدی آینا خون از بندرعباس به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
گفتنی است در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها که رییس و دبیر هیات کونگ فو استان، شهردار رودان ، رییس اداره ورزش رودان و جمعی از اعضای هیات استان و شهرستان رودان حضور داشتند از نفرات برتر هر رده سنی با اهدای مدال و حکم قهرمانی، تجلیل شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=3697

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: